Menu

14 września 2019

Openbox + test na żywo przesyłka od avon.rejestrujemycie.pl



Avon Konsultantka | Zostań konsultantką Avon - Rejestracja - strona pani Karoliny. Pani Karolina na pewno zaproponuje wam i przedstawi ciekawe możliwości współpracy z firmą.

Na czym polega bycie konsultantką marki Avon? Możesz dzięki posiadaniu własnego osobistego konta w Avon zamawiać kosmetyki wyłącznie na prywatne potrzeby, lub możesz sprzedawać je innym pełniąc rolę konsultantki. 

Konsultantka firmy zamawia kosmetyki taniej dzięki rabatom i sprzedaje je drożej - w cenach katalogowych swoim klientom - to jest jej praca i od niej zależy wypracowany zysk.
Czym więcej klientów uda się Tobie pozyskać – tym więcej zarobisz ze sprzedaży. 

Natomiast jeśli chcesz zostać liderem Avon - możesz także budować swój zespół konsultantek zarabiając na podstawie planu marketingowego jaki oferuje firma.


 Instagram | Facebook |  YouTube

Brakuje fragmentu wyciągania tuszu z pudełka, ale program postanowił się zbuntować, i nie chciał zgrać tych kilku sekund. Cały następny dzień spędzony w serwisie poszedł na marne, udało się zapisać plik dopiero po wycięciu tych kilku sekund.


14 komentarzy:

  1. Bardzo lubię produkty marki Avon; zwłaszcza perfumowane balsamy skradły moje serce :)
    Nigdy nie testowałam kolorówki z Avonu.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Avon jest dosyć ciekawą marką ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znałam kilka konsultantek i choć bardzo podobała im się ta praca ja sama jakoś bym się w tym nie odnalazła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś używałam kosmetyków tej firmy. Co prawda trafiło się trochę słabszych produktów, ale miałam też takie rzeczy od Avonu, z których byłam rzeczywiście zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasami kupuje kosmetyki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też Avon nie przekonuje,kilka razy trafiłam tam na buble, tak więc odpada
    Ładny kolor ma ta szminka ❤
    Fajny jest taki openbox 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. Veo que AVON cruza fronteras. A mi es una marca que me encanta.
    B7s

    OdpowiedzUsuń
  8. Very interesting! A friend of mine is Avon consultant, so I just let her know when I need Avon products.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię Avon i sama jestem konsultantką. Ja i moja mama posiadamy kilka ulubionych kosmetyków z tej firmy, do których chętnie wracamy. :)

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.