Menu

30 września 2019

Dove Nutritive Solutions Daily Moisture, szampon i odżywka do włosów 2w1

Dove Nutritive Solutions Daily Moisture, szampon i odżywka do włosów 2w1

Co obiecuje producent? Oszczędzaj czas rano, ciesząc się miękkimi i jedwabistymi włosami dzięki szamponowi i odżywce 2w1 Dove Nutritive Solutions Daily Moisture.

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Glycol Distearate, Cocamidopropyl Betaine, Acrylates/Beheneth-25 Methacrylate Copolymer, Amodimethicone, Arginine, Cetrimonium Chloride, Citric Acid, Cocamide MEA, Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Dimethiconol, Dimethyl Palmitamine, Disodium EDTA, Gluconolactone, Glycerin, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Laureth-23, Laureth-4, Lysine HCl, Mica, Parfum, PEG-4, PEG-45M, Phenoxyethanol, Poloxamer 407, Potassium Sorbate, PPG-12, Silica, Sodium Benzoate, Sodium Hydroxide, Sodium Lauryl Sulfate, Sodium Sulfate, Styrene/Acrylates Copolymer, TEA-Dodecylbenzenesulfonate, TEA-Sulfate, Trehalose, Trideceth-12, Xanthan Gum, Benzyl Alcohol, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, CI 15985, CI 19140, CI 77891

Opinia: Opakowanie jak spojrzymy pod światło, to widać ile produktu zostało. To ułatwia planowanie zakupów. Zamknięcie na zatrzask - bardzo dobre rozwiązanie, nie zgubimy nakrętki.
Efekt po stosowaniu - dzięki niemu nie muszę stosować odżywki po umyciu włosów. To ogromna oszczędność czasu. Moje obecnie średnioporowate włosy są po użyciu tego produktu nawilżone, lśniące, nie puszące się. Dodatkowo znakomicie się rozczesują, a także spłukują. 
Konsystencja - jest bardzo treściwy, wystarczy porcja wielkości grochu na umycie moich całych włosów o długości do zapięcia stanika. Jest perłowo-białego koloru, zwarty, nie spływa po ręce.
Wydajność świetna - stosuję już ponad pół roku na przemiennie z innymi szamponami i mam jeszcze pół opakowania.
Sam szampon jest bardzo delikatny - nie podrażnia, nie uczula, nie wywołuje łupieżu. Delikatnie się pieni czyszcząc włosy i skórę głowy.
Mogłam stosować go solo bez nakładania potem odżywki czy maski, włosy były w dobrym stanie. Świetny patent jeśli uczęszczamy na basen.
Włosy świeże utrzymują się u mnie po jego zastosowaniu tak 2-3 dni.

Dove Nutritive Solutions Daily Moisture, szampon i odżywka do włosów 2w1 możecie zamówić TUTAJ.

17 komentarzy:

  1. Produkty Dove lubię i szanuję (oprócz dezodorantów) więc dam szansę powyzszemu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuję za recenzję. Ja tylko raz używałam szampon firmy Dove ( inny niż ten) i nie bardzo mi niestety służył :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie plusem jest to, że włosy dobrze się rozczesują po tym produkcie. Chociaż nie jestem do końca przekonana do szamponów połączonych z odżywką to temu mogłabym dać szansę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuu fajnie, że ma właściwości odżywki.
    Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi,thanks for this review, I never tried this shampoo before! have a good night!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używam (już )drogeryjnych szamponów
    Kiedyś miałam jakieś tam mazidlo do włosów z Dove,ale było to tak dawno że nie pamiętam jak on się u mnie sprawdził
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam go, ale wygląda naprawdę obiecująco :)
    Pytalas u mnie na blogu o wspólną obserwację, ja już.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj jak dawno mie używałam produktów Dove

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię ten produkt :) u mnie też włosowy post :D

    OdpowiedzUsuń
  10. niestety kosmetyki Dove u mnie się nie sprawdzają kompletnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam okazji poznać. Jakoś rzadko sięgam po tę markę. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno juz nie stosowałam kosmetykow Dove ale kilka lat temu to była jedna z moich ulubionych marek

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.