Menu

27 marca 2017

Miss Sporty Studio Lash Eye Liner (Tusz do kresek)

Miss Sporty Studio Lash Eye Liner (Tusz do kresek)
Miss Sporty Studio Lash Eye Liner (Tusz do kresek)


Co obiecuje producent?: Tusz do kresek o intensywnym kolorze pozwalający wykonać precyzyjne kreski na powiekach dzięki wygodnemu aplikatorowi. Wysoce trwały oraz odporny na rozmazywanie.

Opinia: Mój ulubiony od wielu lat <3 
Opakowanie malutkie, mieszczące 3,5ml produktu. Ładna oprawa, nie zajmuje dużo miejsca, można zabrać na drogę na poprawki.
Pędzelek bardzo precyzyjny. Eyelinerem kreskę maluje się bardzo łatwo. Na oku utrzymuje się cały dzień. Nic się nie wykrusza, nie osypuje ani nie znika. 
Deszczu oczywiście nie przetrwa, nie jest produktem wodoodpornym. Wtedy zdarzało mu się rozmazać, ale można to wybaczyć, bo nie jest to produkt wodoodporny. 
Nie odbija się na górnej powiece (dla mnie priorytet, przez opadającą powiekę musiałam przerzucić się z kredek na eyelinery). Nie podrażnia.
Gdy były miesiące że malowałam się codziennie, jedno opakowanie starczało około 2-3miesiące. Teraz gdy używam sporadycznie, opakowanie otworzyłam ponad pół roku temu i dalej nadaje się do użytku, więc wydajność i trwałość bardzo w porządku.

Kilka zdjęć z efektem na potwierdzenie:

22.08.2015r. Bluzka flaga amerykańska z opadającym ramieniem, czarna bandażowa mini, czarne szpilki Sesja na terenie "Elektryka" Mielec(Wszystkie zdjęcia z sesji TUTAJ)
22.08.2015r. cz.1 Pin-Up Girl, koszula w czerwoną kratkę, czarne spodenki z brokatem, szpilki, czerwona bandamka, sesja na terenie "Elektryka" Mielec
22.04.2016 cz.4 Beżowa sukienka z falbankami, czarne koronkowe rajstopy, czarne szpilki, Sesja Ogród Włoski w Kielcach

Posłużył raz do namalowania gwiazdek pod okiem (byłam słaba z plastyki, przyznaję się bez bicia), oto efekt:
23.08.2016 Kielce Sesja Opuszczona Willa i Stacja PKP Herbskie
Miss Sporty Studio Lash Eye Liner (Tusz do kresek)

PLUSY PRODUKTU:
+ pędzelek umożliwia łatwą i precyzyjną aplikację,
+ trwałość,
+ kolor,
+ wydajność,
+ eleganckie opakowanie,
+ nie odbija się na górnej powiece,
+ łatwo się zmywa.

MINUSY PRODUKTU:
- brak.

Ilość zużytych opakowań: 6 a może i więcej, nie pamiętam stosuję od lat
Czy kupię ponownie?: naturalnie <3

Miss Sporty Lash Eye Liner możecie zamówić TUTAJ. 

21 marca 2017

5.03.17 Szarne Sneakersy na koturnie, biała bluza, jeansowe szorty, różowa fuksja narzutka, gumowe bransoletki

5.03.17 Szarne Sneakersy na koturnie, biała bluza, jeansowe szorty, różowa fuksja narzutka, gumowe bransoletki
5.03.2017 Szarne Sneakersy na koturnie, biała bluza, jeansowe szorty, różowa fuksja narzutka, gumowe bransoletki
5.03.2017 Szarne Sneakersy na koturnie, biała bluza, jeansowe szorty, różowa fuksja narzutka, gumowe bransoletki
5.03.2017 Szarne Sneakersy na koturnie, biała bluza, jeansowe szorty, różowa fuksja narzutka, gumowe bransoletki
5.03.2017 Szarne Sneakersy na koturnie, biała bluza, jeansowe szorty, różowa fuksja narzutka, gumowe bransoletki
5.03.2017 Szarne Sneakersy na koturnie, biała bluza z różowym nadrukiem, jeansowe szorty, gumowe bransoletki
5.03.2017 Szarne Sneakersy na koturnie, biała bluza z różowym nadrukiem, jeansowe szorty, gumowe bransoletki
5.03.2017 Szarne Sneakersy na koturnie, biała bluza z różowym nadrukiem, jeansowe szorty, gumowe bransoletki
5.03.2017 Szarne Sneakersy na koturnie, biała bluza z różowym nadrukiem, jeansowe szorty, gumowe bransoletki
5.03.2017 Szarne Sneakersy na koturnie, biała bluza z różowym nadrukiem, jeansowe szorty, gumowe bransoletki





Stylizacja: Różowa narzutka, biała bluza, szorty, sneakersy
ZapiszZapisz

Ziaja, Oliwkowa, Naturalny krem oliwkowy do cery suchej i normalnej `Lekka formuła` (nowa wersja)

Ziaja, Oliwkowa, Naturalny krem oliwkowy do cery suchej i normalnej `Lekka formuła` (nowa wersja)
Ziaja, Oliwkowa, Naturalny krem oliwkowy do cery suchej i normalnej `Lekka formuła` (nowa wersja)
Co obiecuje producent? Seria oliwkowa. Aktywny krem z olejem z oliwek i masłem shea. Codzienna pielęgnacja skóry suchej i normalnej. Ultralekka formuła – potrójne działanie: regeneracja, ochrona, nawilżanie.
Intensywna pielęgnacja skóry narażonej na stres, dym papierosowy, zanieczyszczone środowisko, nadmierne opalanie. Odżywia oraz wyraźnie przyspiesza odnowę naskórka. Przywraca skórze prawidłowy poziom nawilżenia. Doskonale uelastycznia, zapewnia skórze delikatność i długotrwałe ukojenie. Polecany pod makijaż, szczególnie w przypadku skóry bardzo przesuszonej.
Odpowiedni dla dzieci od 3 miesiąca życia. Produkt uzyskał pozytywną opinię zdrowa dziecka.

Skład: Aqua (Water), Isohexadecane,Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Glycerin*, Sorbitan Sesquioleate*, Diisostearoyl Polyglyceryl-3 Dimer Dilinoleate*, Butyrospermum Parkii (Shea Butter)*, Ceresin, Dimethicone, Magnesium Sulfate, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil*, Propylene Glycol, Hydrogenated Castor Oil*, BHA, Sodium Benzoate*, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum (Fragrance), Linalool, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Gerianiol, Benzyl Salicylate, Benzyl Alcohol, Limonene, Hydroxycitronellal, Citral, Amyl Cinnamal, Cinnamyl Alcohol, Citric Acid*.
*surowiec zaaprobowany przez ECOCERT.


Ziaja, Oliwkowa, Naturalny krem oliwkowy do cery suchej i normalnej `Lekka formuła` (nowa wersja) możecie zamówić TUTAJ
Ziaja, Oliwkowa, Naturalny krem oliwkowy do cery suchej i normalnej `Lekka formuła` (nowa wersja)
Opinia: mam cerę wrażliwą naczyńkową alergiczną, miejscami schodzi boleśnie skóra  - ten krem nie zaszkodził. Stosowałam na dzień i noc. Twarz wygląda bardziej promiennie, jest gładsza, wydaje się bardziej odżywiona, wygląda na zdrową, zadbaną i nawilżoną. Lekka formuła to lekka formuła - jeśli nie nakłada się w wielkich ilościach tylko jak jest napisane na opakowaniu, że niewielka to nie pozostawia tłustej warstwy na twarzy oraz wszystko się wchłania. 
Nie testowałam pod makijażem. 
Konsystencja przyjemna, dobrze się rozprowadza i nie roluje się na skórze. 
Nie zapycha porów. 
Opakowanie wygodne, odporne na jakieś upadki albo coś w tym stylu. Poza tym jest bardzo niska cena i bardzo łatwo dostępny.

PLUSY:
+ konsystencja,
+ wydajność,
+ można stosować na dzień i noc,
+ działanie nawilżające,
+ nie uczula,
+ cena i dostępność.

MINUSY:
- brak.

Ziaja, Oliwkowa, Naturalny krem oliwkowy do cery suchej i normalnej `Lekka formuła` (nowa wersja) możecie zamówić TUTAJ

Ilość zużytych opakowań? 1
Czy kupię ponownie? być może, choć ciekawa jestem pozostałych wariantów

19 marca 2017

Lokówka BEGOOD A3979

Lokówka BEGOOD A3979
Lokówka do włosów BEGOOD A3979
Co obiecuje producent?
  • lokówka 19 mm
  • temperatura grzania 1800C (+/-20°C)
  • lampka sygnalizacyjna pracy
ModelA3979
Napięcie220-240V ~ 50/60Hz
Moc25W


Lokówkę BEGOOD a3979 możecie zamówić TUTAJ.
Lokówka do włosów BEGOOD A3979
Opinia: Ponieważ moje włosy ani nie są proste, ani się nie kręcą - raz je prostuję, a raz kręcę.
Pierwsza lokówka, i od razu trafiony zakup!
Prosta w obsłudze, wystarczy zwolnić blokadę, nawlekać pasma nie szersze niż 5cm, poczekać 5 sekund i Hollywodzkie sprężynki gotowe.
Posiada gumową nakładkę koloru różowego, właściwie nie wiem do czego, obstawiam że do ochrony podczas transportu.
Widoczny na zdjęciach cienki żelazny uchwyt, przydaje się, rozgrzanej nie kładę na szafce, tylko wieszam.
Lokówka do włosów BEGOOD A3979
Długi kabel ułatwia tańcowanie podczas kręcenia, jestem leworęczna, a niestety kontakty w mieszkaniach mam po prawej stronie lustra.
Aby wykonać luźniejsze fale, przeczesuję włosy po zakręceniu szczotką Tangle Teezer Compact Styler Gold Rush z nałożonym lakierem Loton do włosów z złotym brokatem.
Nie zaobserwowałam żadnych zniszczeń na włosach, zarówno przy ciągłym stosowaniu, jak i sporadycznym.
Jedyne do czego mogę się doczepić, to brak regulacji temperatury, ze względu na to że na swój obecny stan włosów pracowałam i inwestowałam latami, jestem baaardzo na ich punkcie przeczulona.
Ładna kolorystyka, różowy optymistyczny kolor, elegancko wykonana zdobi półkę łazienkową.
Kilka zdjęć z efektem luźnych fal:
5.03.2017 Szara koszulka, jeansowa koszula, czerwona mini spódnica, czarne rajstopy, czarne lity z ćwiekami
5.03.2017 Fioletowe legginsy, czarne lity z ćwiekami, luźny sweter szary oversize z białym sercem, bransoletki gumowe, sesja Baza Zbożowa Kielce
PLUSY:
+ prosta w obsłudze,
+ nie niszczy włosów,
+ długi kabel,
+ ładna kolorystyka, estetyczne wykonanie, 
+ trwały efekt, ładne kręcone włosy.

MINUSY:
- mogłaby mieć regulację temperatury.

Lokówkę BEGOOD a3979 możecie zamówić TUTAJ.

Lokówka do włosów BEGOOD A3979

22.08.2015 Bluzka flaga amerykańska opadające ramię, czarne trampki wężowa skórka, czarne spodenki z brokatem, Sesja na placu zabaw w Mielcu

22.08.2015 Bluzka flaga amerykańska opadające ramię, czarne trampki wężowa skórka, czarne spodenki z brokatem, Sesja na placu zabaw w Mielcu
Powrót do przeszłości.... z uśmiechem na ustach wspominam współpracę z  Barbara W. photography. Basia robi zdjęcia na terenie Mielca i okolic (województwo podkarpackie). Mimo że sesja była wykonana już dawno, to zdjęcia są dobrze wykonane, i można pochwalić się nimi ponownie :)
22.08.2015 cz.3 Bluzka flaga amerykańska opadające ramię, czarne trampki wężowa skórka, czarne spodenki z brokatem, Sesja na placu zabaw w Mielcu
22.08.2015 cz.3 Bluzka flaga amerykańska opadające ramię, czarne trampki wężowa skórka, czarne spodenki z brokatem, Sesja na placu zabaw w Mielcu
22.08.2015 cz.3 Bluzka flaga amerykańska opadające ramię, czarne trampki wężowa skórka, czarne spodenki z brokatem, Sesja na placu zabaw w Mielcu
22.08.2015 cz.3 Bluzka flaga amerykańska opadające ramię, czarne trampki wężowa skórka, czarne spodenki z brokatem, Sesja na placu zabaw w Mielcu
22.08.2015 cz.3 Bluzka flaga amerykańska opadające ramię, czarne trampki wężowa skórka, czarne spodenki z brokatem, Sesja na placu zabaw w Mielcu
22.08.2015 cz.3 Bluzka flaga amerykańska opadające ramię, czarne trampki wężowa skórka, czarne spodenki z brokatem, Sesja na placu zabaw w Mielcu
22.08.2015 cz.3 Bluzka flaga amerykańska opadające ramię, czarne trampki wężowa skórka, czarne spodenki z brokatem, Sesja na placu zabaw w Mielcu
22.08.2015 cz.3 Bluzka flaga amerykańska opadające ramię, czarne trampki wężowa skórka, czarne spodenki z brokatem, Sesja na placu zabaw w Mielcu
22.08.2015 cz.3 Bluzka flaga amerykańska opadające ramię, czarne trampki wężowa skórka, czarne spodenki z brokatem, Sesja na placu zabaw w Mielcu
22.08.2015 cz.3 Bluzka flaga amerykańska opadające ramię, czarne trampki wężowa skórka, czarne spodenki z brokatem, Sesja na placu zabaw w Mielcu



Włosy wyprostowane kilka godzin wcześniej, bez dodatków przy użyciu Remington Wąska prostownica do włosów Ceramic 230 S2014.

Fotograf i obróbka graficzna: Barbara W. (sesje na terenie Mielca i okolic)


Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

18 marca 2017

5.03.2017 Biała koszulka, jeansowa koszula, czerwona mini spódnica, czarne rajstopy, czarne trampki, opaska z kokardą, Ulica Bodzentyńska Kielce

5.03.2017 Biała koszulka, jeansowa koszula, czerwona mini spódnica, czarne rajstopy, czarne trampki, opaska z kokardą, Ulica Bodzentyńska Kielce
5.03.2017 Biała koszulka, jeansowa koszula, czerwona mini spódnica, czarne rajstopy, czarne trampki, opaska z kokardą, Ulica Bodzentyńska Kielce
5.03.2017 Biała koszulka, jeansowa koszula, czerwona mini spódnica, czarne rajstopy, czarne trampki, opaska z kokardą, Ulica Bodzentyńska Kielce
5.03.2017 Biała koszulka, jeansowa koszula, czerwona mini spódnica, czarne rajstopy, czarne trampki, opaska z kokardą, Ulica Bodzentyńska Kielce
5.03.2017 Biała koszulka, jeansowa koszula, czerwona mini spódnica, czarne rajstopy, czarne trampki, opaska z kokardą, Ulica Bodzentyńska Kielce
5.03.2017 Biała koszulka, jeansowa koszula, czerwona mini spódnica, czarne rajstopy, czarne trampki, opaska z kokardą, Ulica Bodzentyńska Kielce




Czerwona mini, jeansowa koszula, czarne trampki - MODNAPOLKA.pl

11 marca 2017

#100 faktów o mnie

#100 faktów o mnie
Bo mi się nudzi, pomysł znaleziony na twitterze :P TUTAJ moje ćwierkanie :)

1. Mieszkałam koło sklepu.
2. Jestem głodna.
3. Mieszkałam między sklepem, a zakrętem :P
4. Moje ulubione śniadanie to naleśniki z serem, nutellą i bitą śmietaną <3
5. Oglądam telewizję do momentu aż puszczą reklamy.... wtedy momentalnie wychodzę z pokoju.
6.Nienawidze jak ktos mowi do mnie Anka
7. Chyba jestem zamknieta osoba i malo osob zna 'mnie-prawdziwa'.
8. Kiedyś otworzę Zakład Pogrzebowy, będę bogata. 
9. Nie mam osoby ktorej moglabym bezgranicznie zaufac.
10. Muszę mieć prawdziwy talent aktorski, skoro najbliżsi myślą że mam "wyjebane" w szczególności w kwestii faceta...
11. Nienawidzę w sobie tego, że tęsknie za osobami, ktore juz dawno o mnie zapomniały
12. Nienawidzę być porównywana z innymi. Szczególnie w kwestii wyglądu i pracy.
13. Perfekcjonalista! Czarne to czarne, a białe to białe! Nie pozwalam sobie na jakieś drobne niedociągnięcia.
14. Brak mena, zawsze zakochana bez wzajemności.
15. Pierwszy raz zaczeła się sama ubierać gdy się po raz pierwszy zakochała.
16. Pierwsze fatalne zauroczenie już w pierwszej gimnazjum, trwało do końca gimnazjum.
17. Najlepsza gimbaza jaka mogła być - Publiczne gimnazjum im. Wincentego Witosa w Pławie <3
18. Zawsze jak wracam z Mielca, pierwsze co to paczę do lodówki, a potem ide do sklepu.
19. Zrobiliśmy we trójkę komorę gazową z mojego pokoju.
20. Miałam znajomego z którego ciągle się śmiałam, nikt nie wie czego.
21. Każdy z moich znajomych jest porozsiewany po innych miejscowościach. 
22. Zostawiłam kuzyna na żwirce prawie jak Kevina samego w domu :P
23. Lubię zjeżdżać na materacu ze schodów.
24. Lubię nocne jazdy bez celu.
25. Nie mam pojęcia jakiej marki jest moje wymarzone auto, widziałam je tylko raz w pudle.
26. Każdy w każdej z moich ekip jest przeciwieństwem każdego. Takim oto sposobem zaprzeczam typowej statystyce.
27. Ulubione piwo to Leżańsk, Lech i Desperados Nocturno.
28. Nienawidzę wódki, a szczególnie żubrówki! To zUo !
29. Śpiewam za kierownicą.
30. Nie mam jeszcze pojęcia gdzie chce zamieszkać na stałe.
31. Chce jak najwięcej poznać świata, żeby znaleść to swoje miejsce.
32. Dogadam się po angielsku, szczególnie w odmianie australijskiej.
33. Nie potrafię powiedzieć ani słowa po niemiecku, mimo że na świadectwie mam 4, hug life :)
34. Lubię grac w bilarda, mimo że potrafię równocześnie wybić bile z stołu i walnąć kijem w lampę :P
35. Cierpię na bezsenność.
36. Gdy w domu się zepsuje tablet, telewizor, radio, radio w samochodzie, telefon... oczywiście wszystko ja muszę naprawiać.
37. Gdy starzy rozstroją stacje w radiu i muszę je ustawiać od nowa, za karę zamiast jedynki trójki, ustawiam im Radio Maryja.
38. Słyszę w pokoju i w łazience rozmowy z pod sklepu.
39. Kupiłam wieżę żeby zagłuszyć muzę z samochodów z pod sklepu... nie pomogło!
40. Gdy po raz pierwszy zobaczyłam Mieleckiego Gryfa, byłam przekonana że to Gargulec.
41. Otworzyli nowy most, wróciłam na pływalnię do Połańca.
42. Gdy daję nogę ze szkoły nie da się mnie dogonić, moja trasa zawsze zaczyna się od Rossmana, Tesko, Dworzec, a potem zygzakiem.
43. Nie lubię spóźniania się autobusów firmy Arriva.
44. A jeszcze bardziej nienawidzę autobusów Staszowa! Rozkład taki dokładny że pożal sie boże...!
45. Po raz pierwszy zrobiłam zakupy na Allegro... gdy w okolicy trwała powódź! No co było późno już, ciągle padało, nie było co robić.
46. Miałam znajomego z którym się już nie zadaje, a mam same dobre wspomnienia. 
47. Miałam beznadziejną podstawówkę.
48. Chcę czerwone włosy <3
49. Myślę nad kolejnym tatuażem :P
50. Nie chodzę do fryzjera, od 8 lat.
51. Potrafiłam wyciągnąć mleko z lodówki, i opakowanie kakao, i szklankę. Nasypałam kakao do szklanki, a mleko wlałam do opakowania po kakao.
52. Nie wdałam się w nikogo z rodziny, z tąd tak wiele konfliktów, nie tolerują odmieńca...
53. Łatwo odciągnąć moją uwagę, szczególnie od nudnych lekcji.
54. Najczęściej spałam na religii, historii.
55. Miałam być informatykiem, konkretnie grafikiem albo programistą.
56. Nie lubię dzieci.
57. Jakoś nie marzę o zostaniu niańką.
58. Chcę jechać do Japonii <3 Ta kultura, ciuchy, koncert volocaid!
59. Najczęściej upominali mnie nauczyciele za granie w karty na lekcji i przeklinanie.
60. Uwielbiam wpadać do kogoś na grilla.
61. Nie lubię organizować grila, bo nie umiem go rozpalać.
62. Nie chcę pierścionka zaręczynowego, bo ich nie noszę. 
63. Jak sie komuś umani że mi się oświadczy - niech mi kupi bilet na koncert Nowatora!
64. Kawę piję tylko jak jestem u kogoś w gościach.
65. Zaliczyłam poprawiny Last Minute. Tego samego dnia krótka piłka, wpadasz czy nie XD
67. Choćby nie wiem ile znajomych mnie pilnowało, i tak potrafię zginąć na każdej imprezie XD
68. Gdy przenieśli mnie do Borowej, i nikogo tu nie miałam, to siedziałam nad stawem za gospodarką, taka jakby miejscówa.
69. Mam prawo jazdy, ale nie mam samochodu.
70. Nie lubię pisać pierwsza bo wydaje mi się że ta osoba coś robi i jej przeszkadzam albo zwyczajnie ma mnie dosyć i nie chce ze mną gadać, bo jakby chciała to by napisała.
71. Jestem strasznie nieśmiała przy ludziach ,których nie znam dobrze.
72. Nie potrafię rozmawiać z chłopakami xd Zawsze przy nich palne coś masakrycznie głupiego.
73. Ja w szkole:
74. Na szczęście bardzo rzadko bywałam w szkole ;) Wagary it's my life, one nadawały koloru tym powtarzającym się w nieskończoność burym dniom.
75. Swoją przyjaźń okazuje tym że kogoś wyzywam. Mówię np sucz, szczoto, zjebie, pedale, dałnie.
76. Mam w BRW rudego szczeniaka z ADHD.
77. Gdy ktoś znajomy z daleka macha do mnie, ja go wyśmiewam i pokazuje fuck you. Wiedzą że to z miłości :3
78. Gdy ktoś męczy mnie telefonami, najczęściej odbierając mówię "Czego kurwa żądasz?", "Noooo"
79. Gdy ktoś przez fon się mnie pyta co robię zawsze odpowiadam "A co chcesz?", do skutku aż powie czego chce.
80. Jestem komediantem w tej bandzie, wygłupy to moja działka.
81. Nie mogę się swobodnie poruszać po Ostrówku, bo konfią do matki i mam problemy.
82. Uwielbiam smak fast food'ów! Nie zrezygnuję z nich.
83. Ogólnie wiecznie zdrowa, praktycznie problemy z kręgosłupem, włosami i cerą.
84. Moje włosy są genetycznie wadliwe, słabe, cieńke, wypadają garściami. I dobijają mnie ludzie, co se umyslą a jakaś tam odżywka pomoże. Gdyby tak było to by nie było żadnego problemu.
85. Nic tak nie osłabia jak ludzie co myślą że szopa na łbie jest fajna, i pierdolą bzdety że powinnam przestać prostować włosy.... nikt nie widział moich naturalnych kłaków NIGDY ICH NIE POKAZE!
86. Wolę ćwiczyć z rana. Gdy miałam na 10 do budy, to wstawałam o 5 żeby z rana na siłkę lecieć.
87. Kocham rock'a i rap.
88. Drugi w kolejności najgorszy błąd życiowy: pójście na etat. Dosłownie dusiłam się w tej klatce!
89. Najwięcej ludzi poznałam na wagarach i wsiowych imprezach XD
90. Chciałabym umieć tańczyć. Potrafię zmałpować choreografie znalezione w sieci, jednak samemu coś wymyślić to już takie ładne to nie jest.
91. Nie podoba mi się jak mam pokój pomalowany, ale nie stać mnie żeby to zmienić.
92. Chcę jedną ze ścian w pokoju zakleić całą zdjęciami.
93. Zdecydowanie za szybko, za bardzo przywiązuję się do ludzi.
94. Boli mnie mój niski wzrost. Szczególnie jak tłum coś zasłoni i muszę podskakiwać żeby to zobaczyć.
95. Widziałam jak podczas meczu wybili szybę piką w mojej szkole <3 :D
96. Najczęściej kase na nowe ciuchy zdobywam ze sprzedaży poprzednich....
97. To nie faceci mają do mnie "zarywać podrywać" i inne pierdoły... JA robie pierwszy krok! Bo jak inaczej on się dowie że czuję do niego mięte ?! Albo dostanę tego kogo chcę, albo zostanę z niczym, nie przyjmuję nagród pocieszenia. 
98. Moje hobby to udawanie że umiem śpiewać... szczególnie disco polo!
99. Lubię wymyślać sobie przed snem jakieś historie i rzeczy, które nigdy się nie zdarzą.
100. Raz na ruski rok uda mi się wyjść na zdjęciu jak człowiek. To chyba jedyne zdj na którym mam normalne oczy :)