Menu

21 września 2019

Joanna Professional, Szampon rewitalizujący kolor do włosów blond

Joanna, Professional, Szampon rewitalizujący kolor do włosów blond

Co obiecuje producent?: Szampon rewitalizujący kolor doskonale neutralizuje niepożądany, żółtawy odcień włosów blond po rozjaśnianiu lub koloryzacji i pozwala na usunięcie pozostałości produktów po tych zabiegach. Nadaje chłodny, popielaty refleks, którego intensywność zwiększa się stopniowo po kilkukrotnym użyciu. Formuła kosmetyku wzbogacona jest o mikroproteiny, dzięki czemu włosy nabierają pięknego blasku, pozostają lekkie i miłe w dotyku. Piękny zapach czarnej porzeczki sprawia wyjątkową przyjemność i relaks podczas mycia włosów.

Joanna professional szampon rewitalizujący kolor do włosów blond możecie zamówić TUTAJ.

Działanie: Jak ja mogłam kiedyś posunąć się do tego, żeby ze względu na faceta farbować się na czarno...  to co zrobiłam w 2013, z skutkami swojej głupoty męczyłam się jeszcze przez dwa lata. Aby pozbyć się czerni zrobiłam ombre, wyszło rude i długo walczyłam o upragniony złoty blond. 
Zawsze używam około 3-4 pompek żeby dokładnie pokryć włosy fioletową pianą, co tydzień. Jego działanie wzmacniałam płukanką rumiankową. 
Włosy po użyciu rozjaśniacza z joanny, były rude, typowo sprany, wyblakły kolor. Dzięki połączeniu tego szamponu i płukanki rumiankowej, udało mi się uzyskać upragniony złoty blond ombre.
Ten szampon nie plącze włosów, nie wzmaga wypadania. 
Fajnie wpływa również na brązowy odcień, delikatnie odświeża i nadaje chłodnego połysku. 
Nie wypłukuje jakoś znacznie czerwonego lub innego koloru z włosów. 
Zapach uzależnia - czuć czarną porzeczkę, bardzo ją lubię.


Na zdjęciach nie widać czerni, ciągle pokrywałam ją i odrosty brązową farbą. Z tego:
Joanna, Professional, Szampon rewitalizujący kolor do włosów blond
Joanna, Professional, Szampon rewitalizujący kolor do włosów blond
 Na to:
Joanna, Professional, Szampon rewitalizujący kolor do włosów blond

Inne przykładowe zdjęcia po zastosowaniu w innych latach:
DIY - szorty, kamizelki, kurtki jeansowe... z dodatkiem wybielacza, naszywek, ćwieków, cekinów, barwników do ubrań
Koszula w czerwoną kratkę, bandamka czarna, chocker dusik, biały top lekko prześwitujący, legginsy z dżetami, czarne trampki


Joanna professional szampon rewitalizujący kolor do włosów blond możecie zamówić  TUTAJ.

15 komentarzy:

  1. ja nie lubię zmieniać swojego szamponu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego szamponu ale nie mam włosów blond. Szampon zmieniam praktycznie bez przerwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A great shampoo, give a nice and shiny effect to hair.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o tym produkcie :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Joanna to według mnie jedna z najlepszych firm ,jeśli chodzi o kosmetyki do włosów ❤
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post dear!Photos are amazing !    

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś ten szampon był całkiem Olek tylko najgorzej wyglądało wszystko dookoła
    po jego stosowaniu ;p wszędzie fioletowo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha fakt choć tak samo jest podczas samodzielnego farbowania :) Można się przyzwyczaić :)

      Usuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.