Menu

18 września 2019

Klasyka piękna - naszyjniki z pereł

Która z nas nie kocha pereł? Naszyjnik z pereł naturalnych to obowiązkowy element naszej garderoby. Takie naszyjniki pasują osobom w każdym wieku. Są eleganckim dodatkiem do nieśmiertelnej małej czarnej. Sprawdzą się zarówno podczas wieczornego stroju na wesele, jak i na oficjalnej firmowej imprezie. Naszyjniki z naturalnych pereł aż proszą się, żeby je kupić. Z nimi możemy czuć się bezpiecznie, nie popełnimy modowej gafy. 
Klasyka piękna - naszyjniki z pereł


Większość osób kojarzy perły jako sznur opatający szyję, ale producenci ścigają się w pomysłach. Coraz częściej można zastać perły w formie zawieszki, jako wykończenie naszyjnika.
Klasyka piękna - naszyjniki z pereł

Macie naszyjniki z perłami w swoich szkatułkach z biżuterią? Często nosicie taką biżuterię? Dajcie znać w komentarzach :)

17 komentarzy:

  1. Zawsze mi się perły podobały i choć teraz w zasadzie nie noszę biżuterii oprócz kolczyków, to mam różne okazy z pereł. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi, I have one and it was given to me by my grandmother so I love it!! have a good night :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam ,że nie mam żadnych pereł w swojej kolekcji a sa w pewien sposób takie delikatne oraz subtelne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne i ponadczasowe :) mam jeden mały naszyjnik na specjalne okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne naszyjniki 😍
    Rzadko je noszę- jeśli chodzi o biżuterię zdecydowanie wolę kolczyki😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są. Mam w domu zestaw a'la perłowy naszyjnik, bransoletka i kolczyki i bardzo ładnie się prezentuje :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Perły są śliczne! Wyglądają tak naturalnie i delikatnie. Mam gdzieś w domu naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  8. Perły zawsze są u mnie na plus. Prześliczne naszyjniki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam perły. Najbardziej jednak kolczyki z perłami i bransoletki. Ale ten pierwszy naszyjnik wpadł mi w oko:).

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety jeszcze nie mam pereł, ale chyba czas to zmienić. :) Zaobserwowałam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Love a pearl necklace. I have one that I always enjoy putting on.

    OdpowiedzUsuń
  12. Co prawda nie noszę często biżuterii z pereł, ale podobają mi się takie ozdoby. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi, Leyraa!,
    Wow. Such a beautiful jewellery.
    Nice post.
    xoxoxoxo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Niezaprzeczalnie jest to klasyka :) ja nie mam pereł w swojej szkatułce. Ale może jeszcze do nich "dorosnę" ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Osobiście uwielbiam każdy rodzaj biżuterii, ostatnio jednak najczęściej stawiam na naszyjnik z muszelek, idealnie sprawdza się w sezonie letnim.

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.