Menu

18 lutego 2020

Paczka ambasadorska od Mediect - nawilżająca maska z srebrem, sztyfty przeciwtrądzikowe, kapsułki age-delay revitalizing oil-serum

Paczka ambasadorska od Mediect - nawilżająca maska z srebrem, sztyfty przeciwtrądzikowe, kapsułki age-delay revitalizing oil-serum

Firma Mediect rozpieszcza❤️ Nie dość że pięknie zapakowana paczka, to jeszcze jak bogata zawartość! Tym razem do testów ja i pozostałe dziewczyny otrzymałyśmy nawilżające maski z srebrem, sztyfty przeciwtrądzikowe i kapsułki age-delay revitalizing oil-serum. Jak sprawdziły się produkty na mojej cerze specjalnej troski - tłustej w strefie T, na policzkach wrażliwej i naczynkowej?

Paczka ambasadorska od Mediect - nawilżająca maska z srebrem, sztyfty przeciwtrądzikowe, kapsułki age-delay revitalizing oil-serum

Co obiecuje producent? Nawilżająca maska w płacie, zawierająca cząsteczki zarówno srebra, jak i złota sprawi, że Twoja skóra na długo pozostanie silnie nawilżona i gładka w dotyku. 
Paczka ambasadorska od Mediect - nawilżająca maska z srebrem, sztyfty przeciwtrądzikowe, kapsułki age-delay revitalizing oil-serum

Opinia: Pierwsze co zauważyłam po użyciu maseczki - skóra niewyobrażalnie miękka w dotyku - żaden inny produkt nigdy wcześniej nie dał takiego efektu. 
Aplikacja maseczek jest nieco problematyczna - są one stworzone z dwóch części - aplikujesz równocześnie, natomiast zewnętrzną warstwę należy ściągnąć. Płat jest dość sporych rozmiarów, w moim przypadku, a mam według wizażystki owalną twarz, ciągle odklejała się w okolicach brody i ust, musiałam ręcznie poprawiać. Nie jest to produkt który możemy zaaplikować i równocześnie pracować, każde odebranie telefonu i rozmowa sprawia że maseczka w okolicach ust się odkleja.
Starałam się trzymać maseczkę na twarzy zgodnie z zaleceniami producenta - 15 do 20min.
Obietnice producenta zostały spełnione - jak już wspomniałam skóra była bardzo miękka i nawilżona, czego dowodem było zmniejszenie zaczerwień. 
Efekt ten utrzymywał się w połączeniu z standardową wcześniejszą pielęgnacją około tygodnia.


Paczka ambasadorska od Mediect - nawilżająca maska z srebrem, sztyfty przeciwtrądzikowe, kapsułki age-delay revitalizing oil-serum

Co obiecuje producent? Delikatnie zwalcza wszystkie problemy cery trądzikowej; nawracający trądzik, zaskórniki, stany zapalne, zakażenia, blizny oraz działa zapobiegawczo. Widoczny efekt oczyszczenia i wygładzenia dla wszystkich rodzajów i tanów trądziku. Ponownie stosowanie pomaga w usuwaniu ran, gojeniu i przeciwdziała powstawaniu blizn.
Paczka ambasadorska od Mediect - nawilżająca maska z srebrem, sztyfty przeciwtrądzikowe, kapsułki age-delay revitalizing oil-serum

Opinia: Trądzik i podskórne zmiany ropne ciągle mi nawraca gdy zbliża się okres, lub gdy produkt zapycha. 
Na standardowy wyprysk gdy zaaplikowałam rano, zaraz po jego zauważeniu, po oczywiście wcześniejszym umyciu skóry - zmiana zniknęła w około 3 dni. Puki co dalej nie pojawił się następca w tym miejscu - więc coś w tym produkcie jest takiego, co naprawdę pomogło. Również nie powstała w tym miejscu żadna blizna, więc obietnica została spełniona.
Sam sztyft otwiera się dość ciężko. Nie wiem, może ja trafiłam na taki, który trzeba otwierać pod wpływem siły, lub przeciąć opakowanie nożyczkami.
Sama aplikacja odbyła się bez większych komplikacji - jednorazowy patyczek wyglądający jak te których używamy jako patyczki higieniczne do uszu, wraz z zakończeniem nasączonym produktem. 
Dzięki niewielkim rozmiarom, możemy zabrać ze sobą w drogę.


Paczka ambasadorska od Mediect - nawilżająca maska z srebrem, sztyfty przeciwtrądzikowe, kapsułki age-delay revitalizing oil-serum

Co obiecuje producent? Wybierz mieszankę najbardziej odżywczych olejków świata, zapakowanych w poręczne kapsułki dla wygody i zminimalizowania zanieczyszczenia. 
Paczka ambasadorska od Mediect - nawilżająca maska z srebrem, sztyfty przeciwtrądzikowe, kapsułki age-delay revitalizing oil-serum

Opinia: Wygląd to coś, o co marka zdecydowanie dba. Kapsułki są urocze i bardzo kobiece.
Aplikacja bardzo prosta - odrywasz ogonek kapsułki, wylewasz zawartość na dłoń, i aplikujesz na twarz.
Pomimo że kapsułka zawiera olejki, one bez problemu wchłaniają się, wystarczy delikatne wklepywanie opuszkami palców, co jest bardzo dużą zaletą.
Aplikowałam je po jednej sztuce, rano i wieczór. Bez problemu mogłam potem wyjść na zewnątrz, bez konieczności nakładania makijażu. 
Moja cera nie była podrażniona, nie świeciła się, co sprawia że taka kapsułka to bardzo dobra alternatywa dla standardowego kremu.


Sztyfty i kapsułki nie są jeszcze dostępne w Polsce, co sprawia że jako Ambasadorki czujemy się jeszcze bardziej wyróżnione i docenione za współpracę❤️ 
Znacie tą markę? Stosowałyście już produkty tej marki?

28 komentarzy:

  1. nie znam tej marki ale sztyft chętnie bym przetestowała. Tym bardziej teraz bo wypryszczyło mnie przed okresem :P te kapsułki też wydają się być świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja cera, to niestety coraz z niedoskonałości ami, więc myślę, że te kosmetyki byłyby dla mnie idealne. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam już trochę o tej marce na blogach. Tych masek jestem ciekawa, ale widziałam, że jednak trochę kosztują. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam trochę o tej marce ,ale nie znam ich produktów 😐
    Sztyft chętnie bym wyprobowała 😊
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Super paczka. :)
    Przydałyby mi sie takie sztyfty, bo ostatnio cała gębusia w jakichś paskudztwach... :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam już o tej marce i chętnie poznam składy tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaktualizowałam wpis i dodałam zdjęcia ulotek producenta :)

      Usuń
  7. Te sztyfty mnie zaciekawiły, ciekawe czy każdy się tak ciężko otwiera ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Zamierzam przeprowadzić osobiste testy zaprezentowanych maseczek! Jestem ciekawa jak sobie poradzą z moją cerą :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Od nich jeszcze nic nie miałam ale chyba czas to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  10. HI! Interesting beauty products. I would like to try them.
    Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zerkalam na maseczki, ale nie jestem pewna czy zrozumialam system aplikacji

    OdpowiedzUsuń
  12. Great masks! I really need the mask to prevent my aging :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sztyfty z wielką chęcią bym przygarnęła. Często przed okresem miewam problemy skórne i liczne pryszcze na buźce :D

    Bardzo fajną paczuszkę dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Srebro to coś wspaniałego pomaga na tyle dolegliwości ;) paczuszka super

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie stosowałam kosmetyków tej marki, ale recenzja z pewnością zachęca do wypróbowania :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tych produktów, ale zaciekawiłaś mnie nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też dostałam tę paczkę ambasadorską ;) Najbardziej spodobały mi się maseczki, ale reszta też genialna :) ...i to pudełko <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Marki nie znam, ale paczuszka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna paczuszka :* A produktu niestety nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam tej marki i nie mialam pojęcia, że są takie sztyfty. Musze sobie zakupić taki i schować na czarną godzinę :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie zamawiałam nigdy. Produkty są bardzo interesujące

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.