Menu

27 lutego 2020

Prezent na dzień mężczyzny

Cześć dziewczyny❤️ 
Dzień mężczyzny już 10 marca. Nie jest on tak rozpromowany jak walentynki, ale stanowi równie duże, jak nie większe wyzwanie. Dziś zaprezentuję sklep internetowy Trendhim, który specjalizuje się w akcesoriach dla mężczyzn. Fakt że około kupujących 45% to kobiety, daje do myślenia, że to będzie trafny wybór. 

Na prezent dla swojego taty z tej okazji wybrałam Lucleon czarny skórzany portfel RFID Monteal. Dyskretnie wcześniej go wypytałam czy jakby wymieniał dziś swój obecny, czy wybrał by większy lub mniejszy, też skórzany itp. Prezentowany portfel jest wykonany z skóry bawolej, więc będzie służył latami, to będzie udana inwestycja. 

Prezent na dzień mężczyzny - portfel męski

Innowacją tego modelu portfela jest funkcja blokowania RFID - czyli ochrona danych z kart kredytowych i debetowych. Ponadto ten portfel oferuje podzielną przegródkę na banknoty, oddzielną komorę na monety, i 3 gniazda wielkościowo dostosowane do współczesnych kart płatniczych, prawa jazdy, dowodu osobistego. Każde z nich może pomieścić 2 karty. 

Portfel jest dostarczany w czarnym eleganckim pudełku - gotowa opcja na prezent, nie wymusza na nas dodatkowej pracy, mamy gotowe rozwiązanie w cenie.

Prezent na dzień mężczyzny - skórzany portfel męski

Pozostałe modele portfeli możecie sprawdzić tutaj, sklep oferuje szeroki wybór wśród męskich modeli portfeli. Czarne, oliwkowe, na zatrzask, na zamek - portfel to jeden z tych produktów, bez których ciężko wyobrazić sobie dzisiejszy dzień.

Pozostałe produkty oferowane przez sklep to bransoletki dla mężczyznkrawatyszaliki i wiele innych. W razie jakbyśmy jednak nie trafiły w gusta, sklep oferuje opcję zwrotu towaru. Urodziny, imieniny, lub po prostu chęć sprawienia prezentu - na pewno dobrze wybierzecie z zakupem :) 

Znacie ten sklep? Macie już prezent na dzień mężczyzny? Dajcie znać w komentarzach :)

17 komentarzy:

  1. Ja dnia mężczyzny nie obchodzę bo wg mnie dzień mężczyzny to dzień chłopaka, który jest 30 września ;p jakby nie patrzeć nie ma dnia dziewczyny - jest tylko dzień kobiet

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie szukam eleganckiego portfela dla mojego narzeczonego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście, taki portfel na prezent to bardzo dobry pomysł 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Thanks for the suggestion dear. I follow you

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja podobnie jak Agata obchodzę tylko dzień chłopaka. Czasem na dzień męczyzny dam mężowi symboliczną czekoladę, bez szleństw :P ale pomysły na prezent dobre :) obczaję sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W pracy zawsze sobie robimy prezenty : oni nam na 8, my im na 10. ;) drobiazgi jakieś. Po jabłuszku od Ewy na przykład. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Portfel zawsze jest fajną opcją na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Portfele, paski i koszule według mnie to super pomysły na prezent dla mężczyzny 👍🏻

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny portfel. Fajny pomysł na prezent. Mój mąż ma już swój bardzo porządny, a niedługo ma urodziny więc muszę coś wymyślić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podlinkowałam jeszcze w wpisie kilka podstron sklepu z ciekawymi produktami, może coś wybierzesz ;)

      Usuń
  10. Bardzo dobry pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo matko dobrze, że trafiłam na Twojego posta, bo zupełnie z głowy by mi wyleciał ten dzień :P hehe
    teraz przynajmniej nikt mnie nie zaskoczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem świetnie sprawdzi się pióro parker białe! Każdy prawdziwy mężczyzna, szczególnie jakiś businessman, powinien mieć pióro wieczne!

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.