Menu

26 września 2019

Płytki elewacyjne jako wykończenie zewnętrzne budynku


Dzień dobry, dzisiejszy wpis będzie poruszał temat wykańczania naszego domu. Świetnym nowoczesnym rozwiązaniem do tego celu są płytki elewacyjne.
Taki kamień elewacyjny jest teraz w modzie. Z cegieł klinkierowych obecnie nawet całe domy profesjonalne firmy wykańczają. Takie rozwiązanie daje szereg korzyści dla właściciela budynku, najważniejszą jest łatwość utrzymania takich płytek w czystości, by zdobiły nasz dom przez lata.

Płytki elewacyjne jako wykończenie zewnętrzne budynku

Szukając wzoru do wykończenia naszego domu obecnie coraz więcej osób bierze pod uwagę, czy takie materiały są nowoczesne, bo dzięki temu będziemy dłużej cieszyć się ozdobą bez potrzeby zbyt wczesnego remontu.
Oczywiście szukając takich płytek dla siebie trzeba brać pod uwagę, do czego są potrzebne? Bo na zewnątrz zastosujemy inne, a do wewnątrz inne modele.
Dużo osób bierze na swoje barki samodzielne dekorowanie własnego domu. Wtedy stoją przed decyzją, do jakiego koloru ścian by pasowały? Wielu osobom podoba się rozwiązanie, żeby był kontrast.

Płytki elewacyjne jako wykończenie zewnętrzne budynku


Dziś często inwestorzy kładą kamień ozdobny elewacyjny i są zadowoleni z takiego rozwiązania. Można też zauważyć, że takie płytki wyznaczają status, jak dana osoba jest bogatsza, to kupi droższe.

Widzieliście już tak zastosowane rozwiązania? Lub może własny dom macie pokryty takimi płytkami? Dajcie znać w komentarzach :)

20 komentarzy:

  1. Minęło trochę czasu. Byłem zajęty przez ostatnie kilka tygodni temu. Nie miałem teraz czasu na ponowne odwiedziny na Twoim blogu. Przeczytałem ten post i była to świetna treść. Nawiasem mówiąc, nie miałem własnego domu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt trochę Cię nie było ;) Trochę się zmieniło :) Witaj ponownie :D
      Nie przejmuj się kiedyś na pewno będziesz go mieć :)

      Usuń
  2. U mnie akurat nie ma takich płytek, ale widziałam podobne w innych budynkach. Estetycznie się prezentowały. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie płytki moim zdaniem wyglądają elegancko i estetycznie. Na pewno brałabym je pod uwagę, gdybym wykańczała w przyszłości własny dom. <3
    Dzięki za odwiedziny, również obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam, świetna sprawa bardzo fajnie się prezentuja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice houses with tile facade!
    My house got bricks only :)

    OdpowiedzUsuń
  6. It's a nice option, I love this kind of deco

    XO

    C

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh very interesting darling, my best wishes to you sweetheart
    xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie płytki są bardzo estetyczne. Wydaje mi się, że widziałam już takie na zewnątrz budynku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mieszkam w bloku. Mam na ścianie to, co mi założą. ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznam, że nigdy nawet nie zastanawiałam się nad tym, ale to dlatego, że się na tym nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie mam wpływu na to co mam na zewnętrznych ścianach, ale wierzę, że kiedyś uda mi się nazbierać na swój domek.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja akurat mieszkam w bliku, ale w przyszłości planuje kupno domku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czerwona cegła wygląda pięknie... :D!!!
    P.S. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. W chwili obecnej mamy różnorodność wyboru materiałów wykończeniowych na elewacje. Jednak sprawdzone materiały to materiały naturalne takie jak : klinkier, kamień oraz drewno. W/w prezentują się świetnie na każdego typu obiekcie.

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.