Menu

29 grudnia 2022

CeraVe Nawilżający Balsam do twarzy i ciała

CeraVe Nawilżający Balsam do twarzy i ciała

Co obiecuje producent? Nawilżający balsam marki CeraVe przeznaczony jest do skóry suchej i bardzo suchej. Balsam został opracowany we współpracy z dermatologami. Opracowana przez specjalistów formuła wspiera odbudowę bariery ochronnej skóry twarzy i ciała. Zawiera 3 kluczowe ceramidy i kwas hialuronowy. Może być stosowany przez dorosłych i dzieci od 3 roku życia. Bezzapachowy, hipoalergiczny i niekomedogenny. Dostępny w dwóch wariantach, pojemność 170 ml dostępna w tubie oraz pojemność 340 ml dostępna w słoiku. Efekty po użyciu to silne odżywienie i nawilżenie, wzmocniona odbudowa bariery naskórkowej oraz miękka i gładka skóra.

Skład: Aqua/water, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Caprylic/capric Triglyceride, Cetyl Alcohol, Ceteareth-20, Petrolatum, Dimethicone, Phenoxyethanol, Behentrimonium Methosulfate, Potassium Phosphate, Ethylhexylglycerin, Sodium Lauroyl Lactylate, Disodium Edta, Dipotassium Phosphate, Ceramide Np, Ceramide Ap, Phytosphingosine, Cholesterol, Xanthan Gum, Carbomer, Sodium Hyaluronate, Tocopherol, Ceramide Eop.

Opinia: Ten balsam jest gęstym, tępym kremem. Dobrze się go rozprowadza po lekko wilgotnej skórze. Używałam go regularnie po każdej kąpieli do całego ciała, od stóp do szyi. Podczas wyjazdów również na twarz. Tubka wystarczyła na 4 miesiące. Ze zniszczoną spękaną skórą stóp sam sobie nie poradzi, dopiero regularne złuszczanie spękanego naskórka i nakładanie solidnej porcji tego balsamu dawało efekt. Jest raczej substytutem do codziennego użytkowania, raz na jakiś czas używałam duetu peelingu kawowego i olejku, bo brakowało mi tego uczucia miękkiej i delikatnej skóry. Nadaje się też jako krem do rąk do codziennego stosowania, ponieważ szybko się wchłania, i nie lepi. Jest bezzapachowy, więc nie gryzie się z perfumami. Nałożony na skórę daje efekt mocnego matu.

CeraVe Nawilżający Balsam do twarzy i ciała możecie zamówić TUTAJ.

17 komentarzy:

  1. Nie używałam jeszcze takiego balsamu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam okazję stosować ten balsam i bardzo go sobie chwalę, zresztą jak wszystkie kosmetyki tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię jak coś jest jednoczesnie do twarzy i ciała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego balsamu, ale chętnie to zmienię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak gęsty to zapewne by mi cerę zapchał, ale jako balsam do ciała zapewne by się u mnie sprawdził 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie kupię go. Czasem zimą od skarpet stopy sa suche.

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o nim, ale nie miałam 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. O, słyszałam dużo dobrego o tej marce, ale jeszcze nie używałam niczego od nich :)

    PS. Te ceramidowe produkty z Bielendy - to co zrobiły z moją suchą twarzą, skłonną do nadmiernego przesuszania i podrażnień - to są jakieś cuda :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię kremy szybko wchłaniające się.
    Szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam próbkę i miło wspominam. :) Szczęśliwego Nowego Roku! 🎉

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam o nim dużo pozytywnych opinii, więc muszę w końcu sama się przekonać :D

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam jeszcze prodiuktu tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam, ale chętnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dostałam właśnie taki w prezencie od koleżanki i byłam ciekawa opinii.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy ten balsam, chciałabym wypróbować 😊

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.