Menu

10 grudnia 2022

Elektryczny młynek do kawy Gotze & Jensen CG500X

Elektryczny młynek do kawy Gotze & Jensen CG500X

Co obiecuje producent? Młynek do kawy GOTZE JENSEN CG500X przeznaczony jest do mielenia kawy. Jest wyposażony w mechanizm mielący żarna, dwuskrzydłowe ostrze ze stali szlachetnej, elegancką obudowę ze stali nierdzewnej szlachetnej. Dzięki swojej nienagannej prezentacji wizualnej, wpasuje się w wystrój każdej kuchni. Moc tego młynka to 150 W. Posiada bezpieczną konstrukcję pokrywki, zabezpieczenie przed pracą bez pokrywy oraz zabezpieczenie przed przypadkowym uruchomieniem dla bezpieczeństwa użytkowania.  Przeźroczysta konstrukcja pokrywki pozwala w pełni kontrolować proces mielenia, mimo że nie posiada regulacji stopnia mielenia, jest skuteczny. Do opakowania załączona jest dokumentacja, z instrukcją obsługi w języku polskim i karta gwarancyjna (okres 24 miesiące). Urządzenia nie można zanurzać w wodzie ani innych płynach, nie wolno też używać w pobliżu umywalek, wanien i innych zbiorników napełnionych wodą.

Nie wolno napełniać zbiornika powyżej poziomu MAX - to jest około 60 g.

Elektryczny młynek do kawy Gotze & Jensen CG500X

Urządzenie może być włączone i używane tylko na okres 45 sekund bez przerwy. Jeśli ziarna nie zostaną wystarczająco zmielone, przed ponownym użyciem pozostaw urządzenie na 1 minutę do ochłodzenia, aby uniknąć jego przegrzania.

Młynek ten może być używany do mielenia kawy ziarnistej, ziół i przypraw takich jak pieprz, cynamon, cukier, suszona papryka, chili, ziarna kolendry itd. Nie wolno mielić składników mogących zawierać tłuszcz lub olej, takich jak orzechy ziemne lub twardych elementów typu ryż.

Po mieleniu przypraw dokładnie oczyścić urządzenie, aby uniknąć wymieszania smaków czy zapachów.

Elektryczny młynek do kawy Gotze & Jensen CG500X

Czyszczenie: przed czyszczeniem należy odłączyć urządzenie od źródła zasilania. Młynek najlepiej czyścić dobrze wykręconą szmatką nasączoną ciepłą wodą i niewielką ilością detergentu.

Nie wolno zanurzać całego urządzenia w żadnym płynie.

Pokrywkę można umyć w ciepłej wodzie z dodatkiem detergentu.

Przed użyciem lub przechowywaniem urządzenia należy upewnić się, że wszystkie elementy urządzenia zostały dokładnie osuszone. 

Elektryczny młynek do kawy Gotze & Jensen CG500X

Opinia: Jestem w jego posiadaniu, ze względu na kawy ziarniste. O dobrych kawach było już u mnie w poście we współpracy ze sklepem internetowym z kawą i herbatą venosa.pl

Nie mam z tym młynkiem problemów. Mieli drobno ziarna kaw, zgodnie z przeznaczeniem, na praktycznie drobny proszek. Jest mały i poręczny, przechowuję go w oryginalnym pudełku w szafce. Jak na razie jest bezawaryjny. Są dźwięki, przez które czuję się szybko przebodźcowana, ale z dźwiękiem wydawanym podczas pracy tego młynka nie mam problemów. Po zmieleniu kawy, czuć aromat w całym domu.

Elektryczny młynek do kawy Gotze & Jensen CG500X

Młynek do kawy GOTZE JENSEN CG500X możecie zamówić TUTAJ.

11 komentarzy:

  1. Ja już mam swój młynek do kawy, ale ten prezentuje się bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie oprócz ekspresu dobry młynek do kawy to podstawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. O widzisz-a ja właśnie szukam nowego młynka do kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej nie dla mnie- kawkę pijam, tylko rozpuszczalną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapachniało mi świeżą kawą, marzy mi się taki młynek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sprawa, taka świeżo zmielona kawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odradzam.Miałem dwa.Pierwszy spalił się po tygodniu a drugi wytrzymał trzy miesiące.Reklamacja oparta na domysłach serwisanta odrzucona.Praca bardzo głośna,szybko się nagrzewa,słabo mieli kawę.Za prawie 200 zł.można kupić lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję serdecznie za poświęcenie swojego czasu na podzielenie się z nami tym młynkiem. Tak się składa, że mam ten młynek i potwierdzam, że jest wyśmienity. 👍😉

    Pozdrawiam Cię serdecznie i ślę Tobie ❤ ode mnie 🤗🤲💝
    Patryk

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.