Menu

28 marca 2020

Maybelline Color Tattoo cień do powiek 30 Icy Mint

Maybelline Color Tattoo cień do powiek 30 Icy Mint

Co obiecuje producent? Maybelline Eye Studio, Color Tattoo 24Hr to kremowo - żelowy cień do powiek. Aż do 24 godzin utrzymywania się koloru. Technologia Maybelline Eye Studio pozwala na stworzenie super - nasyconego cienia. Kremowo - żelowa konsystencja Color Tattoo 24Hr pozwala na łatwe nałożenie cienia, który nie blaknie.

Opinia: Skusiłam się na ten cień ze względu na tutoriale dostępne na internecie - dawał tam ładny efekt. Na żywo okazało się, że jest trochę trudniej.
Cień nie chce współpracować z pędzlami. Testowałam na kilku pędzlach (tok myślenia z serii: jestem nowa w świecie cieni więc może używam nie tego pędzla?) i każdym było ciężko wpierw go nałożyć na pędzel, żeby choć cokolwiek go było na tym pędzlu, a potem na powiece to już cień-widmo. 
Nakłada się najlepiej małym palcem - po wcześniejszym lekkim ogrzaniu, czyli kilku kolistych ruchach w słoiczku tym palcem. Jako samodzielny cień jest dla mnie za słaby. To też mój błąd - chcę żywego mocnego efektu makijażu, a kupiłam jasny cień. 
Dalej nie mogę studiować wizażu, i muszę samemu wszystkiego się uczyć, stąd jak widać efekt niezbyt wprawionej ręki. Przez to ciężko ocenić krycie. Niby kryje naczynka widoczne na powiece, ale nie potrafię też nałożyć go równomiernie na całej powiece.
Sprawdza się jako baza pod cienie, dobrze współpracuje z np. Makeup Revolution paletka I heart Makeup  - Slogan Range Makeup Geek.
Trwały - dał radę cały dzień w upale, przebieranie się i pozostałe trudy sesji. Dopiero całkiem pod wieczór zaczynał zbierać się w załamaniu powieki, ale to jak każdy, ze względu na wadę opadającą powiekę.

Maybelline Color Tattoo cień do powiek 30 Icy Mint
Bralet floral, szorty jeansowe z postrzępionymi nogawkami, białe trampki, wianek w pastelowe kwiaty

Maybelline Color Tattoo 24HR Żelowo Kremowy Cień 30 Icy Mint możecie zamówić TUTAJ.

12 komentarzy:

  1. Myślę, że byłoby mi trudno pracować w tym cieniem, dlatego się na niego nie skuszę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ! ale świetny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro cień nie chce współpracować z pędzelkami to raczej się na niego nie skuszę :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dwa z tej serii w domu. Zgadzam sie ze nie chca współpracować z pedałami ale duży plus ze cienie w tej formie sie nie osypuja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam miętowy kolor, ale nie koniecznie na oczach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam miętowy kolor, ale niekoniecznie na oczach

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest moja ulubiona seria cieni "bazowych", na całą powiekę :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.