Menu

23 marca 2020

Avon Woda perfumowana TTA Celebrate dla Niej

Avon Woda perfumowana TTA Celebrate dla Niej

Co obiecuje producent? Damska woda perfumowana Avon TTA Celebrate to jubileuszowa kompozycja stworzona przez światowej sławy kreatora zapachów, aby uczcić wyjątkowy czas miłości.  

Kompozycja: kwiatowa 
Kategoria: radosny, romantyczny zapach na każdy dzień 
Główne nuty zapachowe: esencja cytrusowa, kwiat pomarańczy, żywica balsamiczna 
Nuty głowy: esencja cytrusów, konwalia, neroli 
Nuty serca: gardenia tahitańska, tuberoza, kwiaty pomarańczy 
Nuty bazy: żywica balsamiczna, drewno cedrowe, ambrettolide (piżmo roślinne) 

Skosztuj czasu miłości z nowym, wyjątkowym zapachem z naszej bestsellerowej linii Today Tomorrow Always. Woda perfumowana TTA Celebrate kusi pulsującą nutą neroli, wzbogaconą zmysłowością tuberozy i kwiatów pomarańczy. Kompozycję ożywia esencja cytrusów, a ciepła dodaje jej akcent żywicy balsamicznej.  

Inspiracja: Inspirację do stworzenia kolekcji TTA znalazłem na ulicach Paryża, obserwując zakochane pary, cieszące się każdą wspólną chwilą. W ten sposób powstały zapachy, które są uosobieniem miłości. Po 15 latach do kolekcji dołącza zapach Celebrate, który oddaje szczęście, emocje i błysk, który widziałem w oczach tamtych zakochanych par. - Olivier Cresp, kreator zapachu, absolutna gwiazda perfumiarstwa.

Skład: ALCOHOL DENAT., C12-15 ALKYL BENZOATE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, BENZOPHENONE-3, ETHYLHEXYL SALICYLATE, BIS-ETHYLHEXYLOXYPHENOL METHOXYPHENYL TRIAZINE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, ACRYLATES/OCTYLACRYLAMIDE COPOLYMER, PARFUM, ALOE BARBADENSIS LEAF EXTRACT, PANTHENOL, TOCOPHERYL ACETATE.24597-008 . 1>

Opinia: Ciężko mi było rozróżnić na początku, co to dokładnie za zapach. Moje pierwsze skojarzenie to były cytrusy - faktycznie po sprawdzeniu opisu producenta, okazało się że główna nuta zapachowa to esencja cytrusowa, i kwiat pomarańczy. Na swój sposób ładny zapach.
Gdy nadstawiałam znajomym nadgarstek żeby ocenili zapach, zawsze podsumowywali go - nie wiem co to dokładnie, ale taki delikatny.
W normalnych okolicznościach, nikt ani nie skomplementował zapachu, ani nie krzywił nosa, więc wnioski z tego można wysunąć, że jest niewyczuwalny dla otoczenia w standardowej odległości. 
Nie wyczuwam go natomiast następnego dnia na ubraniach.
Trwałość całodniowa. 
Sam flakon ma formę sześcianu, dość ciężki. Przeźroczysty, więc widać ile produktu zostało.

Avon Woda perfumowana TTA Celebrate dla Niej możecie zamówić TUTAJ.

10 komentarzy:

  1. Nice perfume. Have a nice day dear

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię delikatne zapachy i trwałość mnie przekonuje do zakupu właśnie tego. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks for your sharing 😊 have a lovely day...

    OdpowiedzUsuń
  4. mialam chyba ja kiedys... kojarze nazwe :) moze buteleczke zmienili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A dzis zapomniałam się popsikac. Chyba na noc to zrobię. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że kompozycja zapachowa mogłaby podbić moje serce :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ten zapach i bardzo go lubiłam :) Pomimo tego, że jest bardzo delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam i raczej nie jest dla mnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.