Menu

13 marca 2020

Wyposażenie własnego domu - wideodomofon

Dzień dobry. Dzisiejszy wpis będzie poświęcony kolejnym przydatnym wyposażeniu własnego domu - wideodomofony. Jestem w trakcie poszukiwań swojego pierwszego prawdziwego domu, i przeglądając masę ogłoszeń, widzę jak różny potrafi być standard wyposażenia mieszkania.

Ale czy to oznacza, że z góry jesteśmy skazani na brak takiego wyposażenia? Absolutnie nie! Są firmy które zajmują się takim sprzętem, i ich zadaniem jest ulepszenie naszego standardu życia. 

Poniżej przykładowe modele wraz z kilkoma funkcjami:

Wyposażenie własnego domu - wideodomofon

Do takiego sprzętu do monitora możemy włożyć kartę pamięci micro SD o pojemności do 256 GB - monitor będzie mógł automatycznie w formie video lub zdjęć rejestrować wszystkie osoby dzwoniące. 

Brzmi jak coś wyrwane z przyszłości? To się już dzieje. Przydatna sprawa w końcu będziemy wiedzieć kto się kręci i dzwoni namolnie domofonem, a gdy już przybiegamy to się nie odzywa, prawda?

W każdej chwili możemy wywołać obraz z wejść lub kamer i ręcznie uruchomić rejestrację wideo lub wykonać zdjęcie.  Jedną z bardziej ciekawszych funkcji monitora jest możliwość włączenia detekcji ruchu na wejściach lub kamerach - poczujemy się dzięki temu bezpieczniej wyjeżdżając na dłuższy okres, i pozostawiając swój dorobek życia. 

Wyposażenie własnego domu - wideodomofon

Widziałam taki w bloku co mieszka znajoma. Rozwiązanie na szyfr też świetna opcja. Jak jeszcze wynajmowałam traciłam masę czasu na udrękę z starymi zamkami na klucze, gdy wynajmowałam tam gdzie było wejście na szyfr - nawet nie schodząc z rowera mogłam dostać się na osiedle.

4 komentarze:

  1. Bardzo popieram tego typu urządzenia. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo i mi by się przydał wideofon 🙂
    Dobrze wiedzieć, kto chce mnie odwiedzić i czy ja z tą osobą też chce się zobaczyć 😁😉
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. Mieszkam w bloku, domofon musi mi wystarczyć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna rzecz. Na razie nie potrzebuje, ale moze w przyszlosci

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.