Menu

12 sierpnia 2020

Joanna Ultra Color System Szampon do włosów blond, rozjaśnianych i siwych

Joanna Ultra Color System Szampon do włosów blond, rozjaśnianych i siwych

Co obiecuje producent? Joanna Ultra Color System Szampon do włosów blond, rozjaśnianych i siwych działa ochronnie i wzmacniająco na włosy, a dzięki specjalnemu systemowi koloryzacji włosy zyskują blask i wymarzony odcień.  Ponadto doskonale ożywia połysk siwych włosów, przywracając im naturalne piękno. Eliminuje żółtawy odcień na włosach. Nadaje pełen blasku platynowy odcień. Miłe w dotyku, dobrze rozczesujące się włosy.

Skład: Aqua,   sodium laureth sulftate, Cocamidopropyl Betaine,   Cocamide Mipa, Coco-Glucoside,   Glycol Distearate, Laureth-4,glyceryl Oleate,   Amodimethicone, C11 - 15 Pareth-7,c11 - 15 Pareth-40, Disodium EDTA,   Butylene Glycol, Chamomilla Recutita Flower Extract, hydrozylet wheat protein,   Citric Acid, Sodium Chloride,   Parfum, Butylphenyl Methylpropional,   Linalool, Hexyl Cinnamal,   Limonene, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone,   Acid Violet 43

Opinia: Kupiłam dla odmiany, bo od lat używałam tylko Joanna professional szampon rewitalizujący kolor do włosów blond. Recenzja dotyczy efektów po farbowaniu przy użyciu Palette, Intensive Color Creme, krem koloryzujący E20 - Superjasny blond.
Opakowanie to spłaszczona tuba o pojemności 400ml. Zamykana na zatrzask, który nie urwał się jeszcze, więc to na plus.
Zapach ledwo wyczuwalny, kojarzy mi się z standardowymi szamponami. Bez fajerwerków, i bez komplementów od otoczenia po jego użyciu.
Działa, ale nie tak dobrze jak wspominany Joanna szampon rewitalizujący kolor do włosów blond. Likwiduje niechciany odcień żółtego i rudego, ale nie tak szybko jak już wspominany szampon, potrzeba więcej użyć. Po pierwszym użyciu nie ma praktycznie żadnego efektu na świeżo farbowanych odrostach. Dopiero po miesiącu, przy regularnym stosowaniu raz w tygodniu, udało mi się pozbyć kurczaczkowej żółci i rdzy. 
Zawsze stosuję maskę bądź odżywkę, więc efektów przesuszenia wyraźnych nie miałam.
Działa, ale jest po prostu gorszy.

Joanna Ultra Color System Szampon do włosów blond, rozjaśnianych i siwych


Joanna Ultra Color System Szampon do włosów blond, rozjaśnianych i siwych możecie zamówić TUTAJ.

13 komentarzy:

  1. Ja tez używam szamponów niwelujących żółty kolor. Tego szamponu nie znam ale znam ten rewitalizujący Joanny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje włosy nie odpowiadają temu szamponowi, więc podziękuję. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go jak miałam ombre i fajnie się spisywał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię kosmetyki do włosów Joanny-tanie i dobre 😀
    Ten szampon raczej mi się nie przyda -jestem brunetką 😁
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za kosmetykami do włosów z Joanny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Good review 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. That sounds very interesting!!    

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawdę mówiąc to te wszystkie niebieskie szampony nadają się nie tylko dla blondynek 😉mogą je stosować także szybko, które chcą zniwelować ciepłe tony na włosach i ochłodzić kolor 😉 kiedyś użyłam tego szamponu i moje złote odcienie moich brązowych włosów od razu były widocznie chłodniejsze

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja akurat blondynką nie jestem, ale polecę przyjaciółce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię produkty tej marki;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stosuję ten szampon na naturalnym blondzie, ale rzadko i ostrożnie :)

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.