Menu

08 sierpnia 2020

Rimmel Lycra Pro Lakier do paznokci 327 Heart on Fire

Rimmel Lycra Pro Lakier do paznokci 327 Heart on Fire

Co obiecuje producent? Profesjonalne krycie lakieru za jednym pociągnięciem. Lakier do paznokci Lycra Pro Professional Finish formuła wzbogacona mikrominerałami wypełnia niedoskonałości i tworzy gładką i wyjątkowo błyszczącą powierzchnię. Chroni paznokcie przed promieniami UV, a kolor przed blaknięciem.  

Opinia: Rimmel to zdecydowanie mój faworyt wśród producentów lakierów do paznokci.
Opakowanie tym razem to aż 12ml. Choć to akurat odniosłam wrażenie że jest wadą, bo nie mogę z ścianek wydobyć resztek produktu. Musiałam ogrzewać buteleczkę w ciepłej wodzie, żeby wydobyć ostatnie warstwy.
Pędzelek praktyczny szerokości. Wystarczą dwa pociągnięcia, a nie jak przy większości lakierów trzy. Płynnie nakłada produkt. Zdarza mi się wyjechać na skórki, ale za to podczas mycia rąk łatwo lakier odchodzi od skórek.
Konsystencja jak dla mnie świetna. Nie za gęsta, nie za rzadka. Nie robi smug, ani prześwitów.
Trwałość genialna. Nie używam żadnych wspomagaczy typu topy. Recenzja dotyczy tylko lakieru. Udało mi się nawet bawić w zmywarkę w rękawiczkach, i po ściągnięciu rękawic miła niespodzianka - lakier nie uszkodzony. Spokojnie mogę z nim funkcjonować przez ponad tydzień. Potem standardowo ściera się na krawędziach kciuka i palca wskazującego.
Łatwo się zmywa przy użyciu nawet najtańszego zmywacza do paznokci.
Kolor już za pierwszym pociągnięciem jest wyrazisty i odważny. Nauczona że należy nakładać dwie warstwy, to już tak robię.
Szybko schnie. Skończyłam malować drugą rękę, a pierwsza już była gotowa do nakładania kolejnej warstwy.

Rimmel Lycra Pro Lakier do paznokci 327 Heart on Fire

Rimmel Lycra Pro Lakier do paznokci możecie zamówić TUTAJ.

9 komentarzy:

  1. Kolor rzeczywiście wyrazisty. I to już przy pierwszej warstwie, ale przy drugiej odcień stał się jeszcze ładniejszy. Dobrze też, że lakier może pochwalić się ponadto innymi zaletami. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor 😍
    Ja akurat używam hybrydowych lakierów ,więc tej jest raczej nie dla mnie...
    Ale kosmetyki Rimmel również bardzo lubię ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam taki kolor paznokci :) Słyszałam o tym lakierze od koleżanki, że jest bardzo trwały jak na zwykłe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny kolor. Mnie sie mój zerwany już kończy i zaraz sobie kupię nowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak używałam klasycznych lakierów ,to bardzo lubiłam te z Rimmel ,kolor piękny - jeden z moich ulubionych ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięny kolor, fajnie, że lakier trzyma się ponad tydzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakiery Rimmela są moimi ulubionymi bo długo sie utrzymują :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.