Menu

27 kwietnia 2019

Palette, Intensive Color Creme, krem koloryzujący E20 - Superjasny blond

Palette, Intensive Color Creme, krem koloryzujący E20 - Superjasny blond

Co obiecuje producent? Palette Intensive Color Creme to krem trwale koloryzujący. Pozwala trwale zmienić kolor włosów, doskonale pokrywając siwe włosy, a szeroka gama odcieni ułatwia dopasowanie koloru do karnacji i typu urody. Nowa, pielęgnacyjna formuła Palette Intensive Color Creme z Olejkiem z Pomarańczy chroni kolor przed blaknięciem i sprawia, że włosy nabierają miękkości i zdrowego połysku. Odpowiednia konsystencja kremu koloryzującego sprawia, że mieszankę z łatwością można nałożyć na włosy i bez problemu równomiernie rozprowadzić na ich powierzchni.

Opinia: Nie wiem czemu ludzie tak narzekają na tą firmę. Mi jeszcze nigdy nie spaliła włosów, a wcale mocnych nie mam. 
Kolor jest zawsze głęboki, włosy po farbowaniu miękkie i odżywione. Żadnej reakcji alergicznej. Dała radę z moimi naturalnymi mysio-szaro-burymi, jak i fajnie wybiła resztki rudości z włosów na długości.
Miesiąc później kolor bez zmian, ani się nie wypłukał, ani nie z ciemniał.
Konsystencja i nakładanie - typowa do bólu, nie spływa z włosów, ale lepiej nie trzepać głową, bo będzie trochę sprzątania. Na szczęście, łatwo się zmywa jej pozostałości, zarówno z skóry, jak i płytek.
Wydajność całkiem spoko. Jedno opakowanie wystarczyło spokojnie na całe moje włosy długości do zapięcia biustonosza.
Palette, Intensive Color Creme, krem koloryzujący E20 - Superjasny blond
Palette, Intensive Color Creme, krem koloryzujący E20 - Superjasny blond

Teraz jak na długości mam blond odcień jakiego chciałam, farbuje tylko odrosty. Pochwała dla producenta, że aktywator rozjaśniania jest w dwóch osobnych saszetkach. Dzięki temu zużywam tylko pół opakowania na odrosty, a drugie pół czeka na kolejne farbowanie za trzy miesiące. Emulsja i krem jest zamykana, więc nic nie wietrzeje i nie traci właściwości.

Palette, Intensive Color Creme, krem koloryzujący E20 - Superjasny blond możecie zamówić TUTAJ.

12 komentarzy:

  1. Też używam tej farby i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny efekt ☺
    Ja farbuję włosy u fryzjera farbami Goldwell ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, będę teraz rozglądać się za tą marką w hurtowniach żeby przetestować :)

      Usuń
  3. Ooo, jak ja dawno nie farbowałam włosów he he
    Ładny odcień i ten połysk - cudownie :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. w sumie można uznać, że całkiem dobry produkt, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja jestem rozczarowana polozona ta farba przez fryzjerke,mam swoje siwe wlosy ze wgledu na wiek, i o dziwo siwizny nie pokryla farba,czy moze niedouczona fryzjerka nie powinna na krotkie wlosy naklada wszystko w zestawie? kupilam 3 opakowania i jak ulepszyc siwizne? BLAGAM o cito rekacje Dziekuje za poswiecony tu czas dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nigdy nie miałam takiej sytuacji, nie mam pomysłu co zrobić :/

      Usuń
  6. Czy miała Pani w pudełku "aktywator rozjaśniania"? Bo kupiłam w farbę, ale w instrukcji nie ma informacji kiedy ją użyć

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.