Menu

08 grudnia 2019

Avon Rozświetlająca metaliczna maska do twarzy w płacie

Avon Rozświetlająca metaliczna maska do twarzy w płacie

Co obiecuje producent? Metaliczna maska do twarzy K-Beauty nawilża skórę i skutecznie ją rozświetla dzięki wzmocnionemu wchłanianiu aktywnych substancji.   
Zastosowanie: do przesuszonej, pozbawionej blasku skóry. 
Działanie: nawilża, rozświetla i regeneruje skórę. 
Efekt: zdrowo wyglądająca, pełna blasku cera. 
Potrzebujesz szybko przywrócić swojej cerze naturalny blask? Mamy na to sposób! Nasza metaliczna maska dogłębnie ją nawilży, a foliowa warstwa przyspieszy i wzmocni wnikanie aktywnych substancji. Wystarczy 20 minut i możesz ruszać w miasto!  
Jak stosować?  Nałóż maskę na twarz, wygładź delikatnie dłonią i pozostaw na 15 - 20 minut. Delikatnie wmasuj pozostałości formuły.

Opinia: Maska jest podzielona na dwie części - nie ma o tym informacji na opakowaniu, dowiadujemy się o tym dopiero podczas aplikacji. Jeden płat jest na powierzchnię od czoła do nosa, drugi od policzków do brody. Pośrodku nakładają się na siebie. Łatwo odkleja się i obsuwa przy ruchach twarzy, lepiej mając już ją nałożoną po prostu usiąść do pracy, bo nawet robienie selfie powoduje, że się odkleja na brodzie. Mimo że ma dużo po bokach rozcięć, które na oko mają ułatwić dopasowanie do twarzy. Trochę jak dla mnie ten otwór na usta za duży - często atakują mnie bomby ropne w okolicach ust, więc zależy mi, żeby tutaj też aplikować maski. Po nałożeniu wygląda jakbyśmy nałożyli na twarz folię aluminową.
Zapach ledwo wyczuwalny, z nim mi się nie kojarzy.
Po ściągnięciu nie wystąpiły u mnie podrażnienia, mogłabym wyjść tak na miasto.✌️ Następnego dnia skóra miękka w dotyku, prawie żadnych zaczerwień - więc jak najbardziej nadaje się do cery nadwrażliwej i naczynkowej😍. 

Avon Rozświetlająca metaliczna maska do twarzy w płacie możecie zamówić TUTAJ.

12 komentarzy:

  1. Have a nice day 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetne opakowanie ma ta maska:) Taka maseczka wydaję się być idealna do mojej naczynkowej cery:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Its been a while. I am so happy to be here again
    Greetings from Indonesia


    Asep Haryono

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuu skomplikowana ta aplikacja maski -nie dla mnie 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba cos takiego kiedyś wypróbowałam, ale nie z Avonu. W każdym razie jakos nie przypadła mi do gustu. A własnie pięć minut temu zdjęłam z siebie maseczke nawilżającą. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też załapałam się do jej testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam maseczki w płachtach, są bardzo wygodne i szybkie :)

    Pytałaś o wzajemną obserwację jestem jak najbardziej na TAK!! Zacznij u mnie i daj znać a ja się odwdzieczę ( zostaw tylko komentarz z informacją) :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w plachnie jeszcze nigdy nie stosowałam maski :p Fajnie, że nie podrażnia

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.