Menu

27 grudnia 2019

Wishlista buty od FSJshoes

Dzień dobry. Koniec roku to dobry czas na odświeżenie garderoby. Pozbyć się produktów których nie używamy, i zrobić miejsce dla nowego dobra. Dziś krótka wishlista, tym razem skupiona na butach.

Obcasy nie są praktyczne, choć na sesje zdjęciowe są bardzo dobrym rozwiązaniem. Takie platform boots dodają dzięki platformie wzrostu. Przy moim niskim wzroście, podczas sesji to jest wręcz przymus. 


Black platform boots też wyglądają niecodziennie. Mam już jedne sandałki na platformie i się sprawdzają. Stopa jest stabilna, nie wysuwa się, nie trzeba co kilka kroków się zatrzymywać i poprawiać butów.


White platform boots to by była zupełna nowość u mnie. Miałam już dużo białych butów, ale zawsze były one płaskie. Miałam już kiedyś na liście celów białe szpilki, już kilka lat minęło, i dalej ich nie zakupiłam. Chyba najwyższa pora zrealizować ten cel.

Macie juz swoją wishlistę na nowy rok? Czy może rzadko robicie generalną wymianę w szafie? Dajcie znać w komentarzach :)

11 komentarzy:

  1. Black platform boots wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zwykłam robić zupełnej wymiany garderoby. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty pięknie się prezentują. Jeszcze nie mam listy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe buciki :)
    Myślę, że znalazłabym coś dla siebie w ofercie marki.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne buciki wybrałaś :)
    Najbardziej podobają mi się te pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na zdjeciach wygladaja genialnie.szkoda, ze przy moim trybie dnia obcasy odpadaja

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe buty choć dla mnie za wysokie :P Na pewno na sesje zdjęciowe będą idealne :)

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.