Menu

07 grudnia 2019

Avon Mark Prism Gel Nail Enamel Lakier do paznokci "Żelowy manicure"

Avon, Mark, Prism Gel Nail Enamel Lakier do paznokci "Żelowy manicure"

Co obiecuje producent? Lakier do paznokci marki Avon z linii Mark Prism Gel Nail Enamel, czyli żelowy manicure kompleksowo troszczy się o intensywny kolor i zdrowy wygląd kobiecych paznokci dzięki zaawansowanej odżywczej formule. Ochronny lakier o głębokim kolorze dla kobiet ceniących wygodę i elegancki look.
Efekt jakiego możesz się spodziewać? To lśniące, zdrowe i mocne paznokcie, jak prosto z salonu. Zaproś swoje paznokcie do SPA i przekonaj się, jak łatwo możesz samodzielnie odmienić ich wygląd. Dzięki bogatej, żelowej formule, ten lakier wzmocni je i zabezpieczy przed uszkodzeniami, zapewniając im efektowną, głęboką barwę, jak prosto z salonu. Jest prosty w użyciu, nie wymaga stosowania lampy UV i z łatwością go zmyjesz.  

Jak stosować?  Zanurz pędzelek w buteleczce i usuń nadmiar lakieru o jej brzeg. Następnie zastosuj klasyczną zasadę trzech linii: pierwszą poprowadź przez środkową część paznokcia i po jednej na każdą stronę.  

Skład: BUTYL ACETATE, ETHYL ACETATE, NITROCELLULOSE, ACETYL TRIBUTYL CITRATE, ADIPIC ACID/NEOPENTYL GLYCOL/TRIMELLITIC ANHYDRIDE COPOLYMER, ISOPROPYL ALCOHOL, STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER, STEARALKONIUM BENTONITE, BENZOPHENONE-1, SILICA, DIACETONE ALCOHOL, OLEIC ACID, TRIMETHYLPENTANEDIYL DIBENZOATE, CARTHAMUS TINCTORIUS (SAFFLOWER) SEED OIL, PERSEA GRATISSIMA (AVOCADO) OIL, POLYETHYLENE, PHOSPHORIC ACID, STEARALKONIUM HECTORITE, ALUMINA, TIN OXIDE, BHA, [+/-CI 15850, CI 77891, CI 19140, CI 77266 (NANO), CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 77742, CI 77007, MICA, CI 15880, CI 77510, CI 42090]  

Opinia: Marka Avon się rozwija. Mam jeszcze lakier z tej serii sprzed, ochh nie pamiętam... rok temu? Może dwa? Jest postęp! Lakier Avon z linii Mark Prism Gel Nail Enamel "Żelowy manicure" poznałam dzięki kampanii Hot Noty, projekt po dwóch latach zakończył działalność. 
Teraz ten lakier w porównaniu z starymi wersjami bardzo szybko schnie. Paznokcie przygotowałam dzień przed, za malowanie wzięłam się dziś rano. W międzyczasie wykonywałam swoją pracę. Między przerwami w nakładaniu warstw minęło chyba 15min. 
Pędzelek jest teraz bardziej spłaszczony - dla mnie duży plus, o wiele lepiej takim mi się maluje, niż wąskim.
Pierwsza warstwa - efekt jakby to był tylko brokat.
Druga warstwa - już dobry kolor, konkretne krycie.
Spełniło się w taki oto sposób, moje marzenie o złotym lakierze do paznokci. Jestem gotowa na Sylwestra :)

Avon, Mark, Prism Gel Nail Enamel Lakier do paznokci "Żelowy manicure"


Avon, Mark, Prism Gel Nail Enamel Lakier do paznokci "Żelowy manicure" możecie zamówić TUTAJ.

15 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolor :) Lubię lakiery do paznokci z AVON :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolorek, ale trwałość lakierów tej marki w moim przypadku jest bardzo słaba. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak jeszcze malowałam paznokcie zwykłymi lakierami to zamawiałam też z Avon :) Niezależnie od koloru zawsze nakładałam dwie cienkie warstwy. Ładne to Twoje złotko, fajnie się prezentuje na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  4. oj ja akurat nie lubię takiego efektu na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ładnie błyszczy <3 Muszę go zamówić. Zawsze nakładam dwie warstwy :) A to że szybko schnie, to akurat mam sprawdzone, bo posiadam kilka kolorów od Avon :)

    Pozdrawiam,
    buziaki ;***

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale chyba do Sylwestra to jeszcze będzie musiała go odnowić? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor idealny na święta i pięknie wygląda z czarnym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolorek. Ja lakieru Avon nigdy nie stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki ładny kolor -na Sylwestra idealny 💕😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.