Menu

31 sierpnia 2019

Spódnica jeansowa z marmurkowych rurek DIY, biała bokserka z koronką, różowa narzutka, białe trampki

Spódnica jeansowa z marmurkowych rurek DIY, biała bokserka z koronką, różowa narzutka, białe trampki

Te spodnie to był jeden z moich pierwszych zakupów na Allegro <wspomnienia i sentyment do przygód>. Po latach problem zaczął się w momencie gdy zauważyłam dziwne przetarcia na udzie. Było ono za wysoko, więc przerobić na szorty odpadało - podwinięta nogawka była o wiele niżej, a bardziej jakbym skróciła to dupsko by wyłaziło na świat fuuuu!
Ile wiedziałam co zrobić, to zrobiłam. Jako że nie mam sprzętu do szycia, i puki nie mam własnego domu, tylko duszę się w wynajmowanym i ciasnym i co chwile przeprowadzka, nie kupuję na razie takich rzeczy, żeby nie zgubić podczas przeprowadzki.
Nie miałam czym zrobić prucia fachowo... więc wykorzystałam radełko do skórek - jest ostre i wąskie, wystarczyło. Rozprułam wszystkie wewnętrzne zeszycia, aż po sam krok. Nogawki mierzyłam na oko - max 10cm nad kolano, tak jak sięga mi ręka - aby uniknąć gafy i świat nie ujrzał tego co najbrzydsze, i żebym mogła ubierać i naprawdę nosić na co dzień do płaskich butów - tutaj też było wyzwanie co z długością, żeby mnie optycznie nie skracała, bym nie wyglądała na jeszcze niższą niż w rzeczywistości.
Odkładałam tą spódnicę w nieskończoność, bałam się że okaże się dla somsiadko-babci za trudna. Niepotrzebnie się martwiłam, ona bez problemu dokończyła pozszywała. Na dodatek tam gdzie była na tyle ta niefortunna dziura, ona przyszyła od spodu kawałek materiału który pozostał z nogawek, nie widać śladu, że kiedyś udo było za wielkie i szukało drogi jak się rozlać.
To co dla nas wydaje się trudne, dla kogoś innego może okazać się jak widać łatwe.
Spódnica jeansowa z marmurkowych rurek DIY, biała bokserka z koronką, różowa narzutka, białe trampki

29 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia i stylizacja. Pomysł na przerobienie spodni i efekt końcowy w postaci spódnicy jak najbardziej na plus. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice outfits 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wszelkiego rodzaju kardigany i narzutki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba Twoje DIY :D Świetna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super przeróbka. :)
    A i całość się ładnie prezentuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobry pomysł z przerobieniem spodni na spodnice

    OdpowiedzUsuń
  8. super stylizacja, wgladasz fenomenalnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie brałam się za przerabianie ubrań, ale może spróbuję, bo efekt niezły. Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega wyszło przerobienie spodni na spódnicę! Ten różowy kardigan również mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh, beautiful look! I love your outfit!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyszła Ci ta przeróbka 😍
    Świetny makijaż 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wizażystka czyli Ty tak mówi, to widocznie tak jest💕:)

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł, cała stylizacja bardzo ładna, fajny styl i kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Love how the skirt turned out! Looks fantastic!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie sobie przerobiłaś te spodnie, wygląda zupełnie jak spódnica ze sklepu:):**

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.