Menu

07 sierpnia 2019

Pielęgnacja twarzy dzięki naturalnym kosmetykom

Moda na kosmetyki o naturalnym składnie trwa. Drogeryjne pułki wypełnione są po brzegi kosmetykami oznakowanymi jako naturalne. w całym tym szaleństwie trzeba jednak pamiętać, by dobierać produkty zgodnie z potrzebami skóry. Poniżej przedstawię kilka produktów, które przykuły moją uwagę.

Pielęgnacja twarzy dzięki naturalnym kosmetykom

Hydrolaty mają za zadnie odżywiać, nawilżać, poprawiać witalność włosów i skóry. Jest skuteczny również w łagodzeniu wielu problemów skórnych. Może pomóc w leczeniu egzemy, łuszczycy, zapalenia skóry i łupieżu.  Wspomaga również leczenie opryszczki, przyspiesza czas gojenia, łagodzi ból i zmniejsza ryzyko blizn lub przebarwień. To chyba wystarczające powody, by skusić się na jego zakup i przetestowanie, w końcu której z nas nie zależy na zdrowej skórze i włosach?

Pielęgnacja twarzy dzięki naturalnym kosmetykom


Oleje natomiast są bogate w nienasycone kwasy tłuszczowe omega 3, 6 i 9 oraz witaminy A, C, D, E, F. Olej mocno nawilża i wygładza. Ze względu na wysoką zawartość niezbędnych nienasyconych kwasów olej polecany jest do cery zniszczonej, suchej, wrażliwej. To co również przykuwa uwagę to to, że produkty są polskiej produkcji.

Pielęgnacja twarzy dzięki naturalnym kosmetykom


Obecnie można kupić nawet naturalne kredki do oczu. Są one o lekkiej, miękkiej konsystencji i ciekawej palecie barw. Taka kredka do oczu dzięki zawartości olejów z jojoby, makadamii i mango oraz witaminy E pielęgnuje wrażliwą skórę wokół oczu. 

Naturalne kosmetyki do twarzy to z pewnością produkty, która każda z nas powinna w swoim życiu przetestować. W końcu nie każda z nas jest magistrem chemii czy farmakologii, i czasem "dziwny" skład może przyprawić o dreszcze.

Stosowałyście któryś z tych produktów? Jakie macie podejście do naturalnych kosmetyków? Dajcie znać w komentarzach :)

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam hydrolaty! Mam różany i lawendowy, lecz z innej firmy. Tej niestety nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z reguły unikam naturalnych kosmetyków, ponieważ strasznie mnie uczulają
    Olejki też omijam -zapychaja mi cerę
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. Często sięgam po naturalne produkty, ale nie mam przy tym 'hopla' na ich punkcie. Jak zdarzy mi się coś z nieco gorszym składem to nie robię problemów, o ile kosmetyk działa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne propozycje, ja czaję się na jakiś fajny olejek do twarzy właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem za bio więc propozycje bardzo mi pasują. :)

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.