Menu

26 sierpnia 2019

Avon Naturals skin care Oczyszczający żel i tonik 2 w 1 Drzewo Herbaciane i Ogórek

Avon Naturals skin care Oczyszczający żel i tonik 2 w 1 Drzewo Herbaciane i Ogórek

Co obiecuje producent? Oczyszczający żel i tonik 2 w 1 z ekstraktami z drzewa herbacianego i ogórka. Dogłębnie oczyść cerę, zapewniając jej odświeżenie i odpowiedni poziom nawilżenia. 2 w 1: oczyszczający żel i tonik do twarzy dokładnie usuwa zanieczyszczenia i makijaż żel do demakijażu z ekstraktami z ogórka i drzewa herbacianego nawilża i doskonale odświeża skórę twarzy. Ten oczyszczający żel do twarzy skutecznie usuwa zanieczyszczenia i makijaż, pozostawiając skórę odpowiednio nawilżoną i odświeżoną. Dzięki zawartości ekstraktu z ogórka, Oczyszczający żel i tonik 2 w 1 dostarcza skórze cennych minerałów oraz witamin C i B. Ogórek znany jest z właściwości przeciwzapalnych i odświeżających, pomaga również obkurczać pory i zapewnia należyty poziom nawilżenia. Znajdujący się w żelu do demakijażu ekstrakt z drzewa herbacianego ukoi skórę i zapewni jej ochronę antybakteryjną. Produkt testowany dermatologicznie. 

Jak stosować? Nałóż Oczyszczający żel i tonik 2 w 1 na skórę, rozmasuj i dokładnie spłucz.

Składniki: AQUA, TEA-LAURYL SULFATE, LAURAMIDOPROPYL BETAINE, SODIUM CITRATE, PARFUM, CITRIC ACID, POLYSORBATE 20, BENZOIC ACID, DISODIUM EDTA, PEG-150 DISTEARATE, MELALEUCA ALTERNIFOLIA (TEA TREE) LEAF OIL, ALCOHOL DENAT., CUCUMIS SATIVUS (CUCUMBER) FRUIT EXTRACT, PHENOXYETHANOL, MELIA AZADIRACHTA SEED EXTRACT, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED EXTRACT, VITIS VINIFERA (GRAPE) SEED EXTRACT, IMIDAZOLIDINYL UREA, CI 61570, CI 19140, CI 15510.<101<1020-001 . 1> 

Opinia: Miałam ten żel jeszcze w starej wersji w szkole średniej. Musiał mieć wtedy inny skład (opakowania już brak więc nie mam jak sprawdzić) i oczywiście moja skóra była też wtedy w gorszej kondycji. Przez to połączenie miałam wtedy przezwisko w szkole "skóra węża" bo zaczęłam obłazić na twarzy ze skóry jak wąż w trakcie wylinki grrr.
Teraz, w nowej wersji, i przy obecnej kondycji skóry, czyli dalej wrażliwej i naczyniowej, ale już nie tak zaczerwienionej jak za młodu, mogę stosować ten produkt. Teraz dobrze oczyszcza skórę, zmywa resztki makijażu które pozostały po zastosowaniu olejku. Opakowanie to wąska tuba, która sprawdza się w podróży. Pomysł z zatrzaskiem trafny, nie trzeba bawić się z dodatkowymi nakrętkami jak to czasami bywa. Zastosowanie 2 w 1 też bardzo trafne, nie marnujemy za dużo miejsca na zbędne produkty, i czasu na bawienie się w rutynowe oczyszczanie w łazience. 
Wydajność bardzo dobra - wystarcza na prawie rok codziennego stosowania rano i wieczorem, sporadycznie przy zmywaniu makijażu.
Teraz działanie jest bardzo dobre, nie podrażnia, nie powoduje wyprysków ani zatykania.
Stosuję również do oczyszczania i przygotowania skóry pod makijaż, nie mam potem problemu z nałożeniem makijażu, dobrze oczyszcza cerę.

Avon Oczyszczający żel i tonik 2 w 1 Drzewo Herbaciane i Ogórek możecie zamówić TUTAJ.

33 komentarze:

  1. Good review 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś ten żel. Taki przeciętny niczym nie różniący się od pozostałych na rynku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Testowałam zaprezentowany produkt! :) Myślę, że żel całkiem dobrze poradził sobie z moją cerą. Bardzo sobie cenię markę Avon, zwłaszcza za produkty pielęgnacyjne i myjące.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię toniki z ogórkiem, może ten też wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam, ale myślę, że m fajny zapach, może przy okazji wypróbuję :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. El dos en uno es lo mejor que se ha inventado. Cómodo y práctico.
    Además Avon juega con productos naturales y de calidad. Al menos a mi me gustan, y este producto aún no lo he probado. Así que a por él...
    B7s

    OdpowiedzUsuń
  8. Z marki Awvon miałam produkty Anew ale tego produktu nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię naturalne produkty, chętnie wypróbuję !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam tego kosmetyku, ale być może też sobie kiedyś taki sprawię, skoro jest ok. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecna wersja produktu jak najbardziej warta uwagi ;)

      Usuń
  12. Nie używałam tego produktu. Fajnie, że się sprawdził. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię produkty z drzewem herbacianym w składzie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hi, Leyraa,

    I have tried several products by Avon.
    I have loved all of them.

    Great post.
    xoxoxo.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię tą serię produktów Avon

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie mam nowy żel. Ciekawe, jak ten by się u mnie sprawdził. Ogórek chyba dobrze by wpłynął na moją skórę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Czyli się sprawdził ?
    To dobrze ,nie zawsze zmiana składnikow przez producenta źle się kończy ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, obecna wersja o wiele lepsza :) Technologia idzie do przodu, Avon widocznie też zrobił postęp :)

      Usuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  21. This sounds like a wonderful product! I haven't tried Avon in years!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dawno nie używałam kosmetyków tej firmy ☺ Jasne,ja juz obserwuję i pozdrawiam☺

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatnio na blogach widzę dość sporo kosmetyków marki avon choć przyznam ze dla mnie ona juz nieco „ obmarla” chyba z 10 lat juz tak nic nie zamawiałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pewnie dzięki tej nowej kampanii Hot noty, sama czekam na odpowiedź czy się zakwalifikowałam ;)

      Usuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.