Menu

05 sierpnia 2019

Ricco - Księżyc i My



Z racji tego że od dłuższego czasu wyniki mojej pracy zatrzymały się w miejscu, postanowiłam przetestować kolejny sposób. Podczas rozmowy z moją Magdą która ma fajne wyniki, doszłam do wniosku że może faktycznie za rzadko publikuję. Co prawda ona namawiała mnie do publikowania czegoś codziennie, ale wyczytałam ostatnio o pewnej osobie z YT, że publikowano 3 razy w tygodniu. Postanowiłam to przetestować, a z racji tego że nie byłam przygotowana przez lipiec, postanowiłam do tego celu wykorzystać dawny wpis, który zaginął, ponieważ jeszcze wtedy nie ogarniałam obecnych realiów marketingu internetowego - sporo się zmieniło przez te lata, jak porzuciłam swoje dziecięce projekty.
Klipu nie mogę uznać za swoje osiągnięcie, to było dzieło przypadku, że się tam znalazłam. Po prostu producent chciał kogoś tańczącego jako "przebitkę" kilku sekundową. Byliśmy umówieni tego dnia na sesję, i pod koniec po 6 godzinach sesji zrealizowaliśmy kilka ujęć kamerą.

A jak jest u was? Lepsze wyniki osiągacie dzięki codziennej publikacji, czy może robicie to X razy w tygodniu i jesteście zadowolone z efektów? Dajcie znać w komentarzach i do zobaczenia już w środę :)

5 komentarzy:

  1. Ja publikuje posty dwa razy w tygodniu, niestety łączenie bloga z pracą na etat, studiami artystycznymi itd nie jest łatwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam że Ci się to udało! Ja musiałam niestety przez etat zrezygnować z bloga :(

      Usuń
  2. Warto opracowac triki odnośnie publikacji, ale jednak dobra treść zawsze się obroni sama.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno warto publikować regularnie, u mnie to różnie bywa.

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.