Menu

06 maja 2022

Oriflame Lakier do paznokci Pure Colour nr 24424 Lavender (Lawendowy) i 26260 Berry intense (Bordowy)

Oriflame Lakier do paznokci Pure Colour nr 24424 Lavender (Lawendowy) i 26260 Berry intense (Bordowy)

Co obiecuje producent? Lakier marki Oriflame z serii Pure Colour, to lakier o wysokim połysku, który łatwo się rozprowadza oraz dobrze kryje. Nieduży i wąski pędzelek umożliwia bardzo precyzyjne malowanie. Szybko schnie.

Opinia: Mam z tej linii dwa kolory: bordowy i lawendowy. Lawendowy wymaga trzech warstw, aby zapewnić dobre krycie. Bordowego natomiast wystarczą dwie warstwy. 

Oriflame Lakier do paznokci Pure Colour nr 24424 Lavender (Lawendowy)
Oriflame Lakier do paznokci Pure Colour nr 26260 Berry intense (Bordowy)

Schną tak samo szybko. Pojemność 8ml. Krótki wąski pędzelek. Nie zmieniają konsystencji, pomimo że już mam je od dawna, towarzyszyły w przeprowadzkach, nie pamiętam kiedy je zakupiłam. Bez problemu zmywają się każdym zmywaczem i nie zabarwiają płytki. 

U mnie efekt utrzymuje się do tygodnia, ze względu na to że dbam o dłonie. 

Oriflame Lakier do paznokci Pure Colour możecie zamówić TUTAJ.

14 komentarzy:

  1. Nice colours :) thanks for your sharing...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny bordowy kolor. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lavender, zdecydowanie mój kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się kolory tych lakierów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obydwa kolorki bardzo ładnie się prezentują :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam serdecznie ♡
    Śliczne kolorki, naprawdę piękne :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie lakiery trzymają się tylko zimą. Latem wygrywa ogródek i lakiery są jedno- i dwudniowe 😉

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely shades. I especially like the lavender one. :)

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.