Menu

09 maja 2022

Be Beauty Care, Dezodorant sól morska i algi

Be Beauty Care, Dezodorant sól morska i algi

Co obiecuje producent? Dezodorant BeBeauty Fresh ma za zadanie eliminować uczucie nieprzyjemnego zapachu do 48 godzin. Zapewnić dzięki temu uczucie komfortu i odświeżenia przez długi czas. Został wyprodukowany tak, aby subtelny zapach inspirował i sprawiał, że każdy dzień staje się wyjątkowy. Produkt został testowany dermatologicznie. Nie zawiera barwników.

Skład: Butane, Isobutane, Alcohol Denat, Propane, Pafrum, Aqua, Isopropyl Myristate, Octyldodecanol, Triethyl Citrate, Ethylhexylglycerin, Propylene Glycol, Maris Sal, Fucus Vesiculosus Extract, Algae Extrat, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Tocopherol, Citronellol, Linalool, Benzyl Salicylate, Alpha-Isomethyl Ionone, Limonene.

Opinia: Obecnie dalej nie mam problemów z nadpotliwością. Dezodorant ten u mnie spełnia swoje zadanie. Nie robi plam na białych, czarnych czy kolorowych ubraniach, i nie podrażnia skóry pod pachami. Nie klei się. Nie robiłam eksperymentów czy naprawdę da radę z obiecaną ochroną 48h. U mnie jest na skórze maksymalnie dobę, potem czas na kąpiel.

Opakowanie standardowe dla tej kategorii produktów, z prostą szatą graficzną. Bardzo wygodne w użytkowaniu. Atomizer sprawnie chodzi i dobrze dozuje produkt. 

Zapach bardzo delikatny i pudrowy, czuć trochę słodyczy, ale nadal świeżo. Raczej nie utrzymuje się przez długi czas, nie czuję, aby wcierał się w ubrania. Można więc bez problemu łączyć go z dowolnymi perfumami. 

Be Beauty Care, Dezodorant sól morska i algi możecie zamówić TUTAJ.

17 komentarzy:

  1. Czyli taki średniak. Może się skuszę, bo jeszcze nie miałam tego dezodorantu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że plam nie robi, ja mam teraz taki, co robi, dobrze, że juz sie kończy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo że nie zachwyca, to dla mnie coś nowego i dam mu szansę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Biegam za małym. U mnie tylko mocne mają sens 😋

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten dezodorant zbytnio mnie nie zaciekawił :/
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja używam Garniera mineralnego od lat:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No lo conozco, gracias por darnos tu opinión!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda ciekawie i orzeźwiająco :D

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie jedynie antyperspiranty w kulce zdają egzamin :) Za tego typu produktami nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie wypróbuję, choć póki co u mnie Rexona jest niepokonana.

    OdpowiedzUsuń
  11. oj u mnie to cudo się nie sprawdziło kompletnie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem bardzo ciekawa jak by się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam serdecznie ♡
    Świetna recenzja :) Chętnie wypróbuję, chodź już od dłuższego czasu używam tych z marki cien :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Marka Be beauty nie kojarzy mi się szczególnie dobrze. Jestem ciekawa, czy by się u mnie ten dezodorant sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.