Menu

28 maja 2022

Semilac zmywacz do lakieru hybrydowego (aceton) 50ml

SEMILAC ZMYWACZ DO LAKIERU HYBRYDOWEGO (ACETON) 50ML

Co obiecuje producent? Aceton kosmetyczny marki Semilac to płyn do usuwania lakieru hybrydowego, przyda się więc wtedy, kiedy stylizacja wymaga już usunięcia. Nie należy zrywać lakieru hybrydowego, ponieważ uszkadza to naturalną płytkę, oraz może powodować jej nadwrażliwość. 

Jak ściągnąć manicure hybrydowy za pomocą acetonu? Potrzeba kilku niezbędnych produktów pomocniczych do usuwania manicure. Warto, abyś miała też pod ręką także: - bloczek polerski lub pilnik o gradacji 180/240, - folie do usuwania manicure hybrydowego – Semilac Remover Wraps, - pusher lub patyczek drewniany. 

Na początku musisz delikatnie spiłować warstwę topu przy użyciu bloczka polerskiego lub pilnika. W kolejnym kroku należy namoczyć w acetonie wacik znajdujący się w folii do usuwania manicure hybrydowego. Po namoczeniu wacika w preparacie należy owinąć folią każdy paznokieć. Następnie zostawić owinięte folią paznokcie na ok.10-15 minut. Po tym czasie odwiń folie i przejdź do usuwania pozostałości hybrydy za pomocą pushera. 

W ofercie firmy są obecnie do dyspozycji 4 różne pojemności acetonu do hybryd: 

  • 50ml: obecnie najmniejsza buteleczka acetonu do paznokci Semilac, to dobre rozwiązanie, jeśli dopiero zaczynasz swoją pracę z hybrydami. 
  • 125ml: w poręcznej buteleczce sprawdzi się zarówno w domu, jak i w salonie manicure. 
  • 500ml: gdy wykonujesz manicure dość często i zależy na produkcie, który wystarczy na wiele stylizacji.
  • 1000ml: duże opakowanie to rozwiązanie dedykowane dla salonu manicure. Największa obecnie pojemność acetonu do hybryd który oferuje marka – 1000ml wystarczy, aby ściągnąć hybrydę naprawdę wielu klientom. To wydajność w rozsądnej cenie. 

Skład: Acetone

Opinia: Gdy kupowałam zestaw do hybryd, był już jako element całej paczki. Brakowało w zestawie folii do owijania paznokci, więc robiłam less waste zawijkę z opakowań po czekoladkach.

Bez problemu rozpuszcza całą hybrydę. Nawet jak tych warstw jest bardzo dużo. 15 minut odmaczania wystarczy, nie wiem jak wypada w porównaniu z innymi markami, bo to mój pierwszy aceton.

Zapach tylko straszny.

Był i czas, gdy nie miałam już zwykłego zmywacza do paznokci, i używałam go do zmycia klasycznych lakierów. Błyskawiczna robota. 

Z czasem kupiłam frezarkę i ten aceton zużyłam już do końca jako zmywacz do klasycznych lakierów.

Semilac aceton możecie zamówić TUTAJ.

18 komentarzy:

  1. Ja zawsze hybrydę zdejmuję u kosmetyczki. Aceton daje radę, ale też strasznie wysusza, także skórę wokół paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kilka acetonów różnych firm i prawdę mówiąc każdy działa tak samo 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie ♡
    Akurat nie noszę hybryd, rzadko maluję paznokcie ale dobry zmywacz to dla mnie podstawa :) Świetna recenzja!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również bardzo nie lubię tych zapachów. :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że takie zmywacze są dostępne na rynku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hybryd nie noszę, ale paznokcie czasem maluję, więc dobry zmywacz jest niezbędny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie lakier sam schodzi i to po kilku dniach :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie noszę hybryd, w ogóle paznokci nie maluję :D

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie nosiłam hybryd, dobrze że zmywacz dobrze się sprawdza w przypadku tradycyjnych lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również nie miałam hybryd nigdy. A zwykłe lakiery zmywam lakierami nieacetonowymi. Choć taki jeden acetonowy zmywacz mam, bo mam tendencje do sklejania palców kropelką. Zawsze, gdy próbuję dziecko naprawić jakąś zabawkę 😆

    OdpowiedzUsuń
  11. rzadko używam acetonu do hybryd, mam frezarkę

    OdpowiedzUsuń
  12. hahahaha papierki po czekoladkach xD Można? Można!

    OdpowiedzUsuń
  13. Hybrydy miałam tylko raz w życiu na własnym weselu, nawet jeśli do tego wrócę to z pewnością sporadycznie ale siostrze mogę zmywacz polecić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa recenzja,chociaż ja nie noszę hybryd.Polecę przyjaciółce :)

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.