Menu

05 maja 2022

Pancernik- z miłości do elektroniki

 Cześć!

Dla wszystkich miłośników elektroniki przygotowałam dzisiaj fajną propozycję!

Pancernik.eu to sklep nie tylko ze sprzętem elektronicznym, ale również ze wszystkim co może nam asystować w użyciu takiego sprzętu. 

Znajdziecie tutaj: telefony, tablety, słuchawki, smartwatche, 

takich firm jak: Apple, Samsung, Hwawei i wiele innych

Firma w swojej ofercie posiada również wszystkie niezbędne akcesoria, takie jak: ładowarki przewodowe i bezprzewodowe, słuchawki, rysiki do telefonów, uchwyty na telefon.



Poza tym marka prowadzi własny kanał na YouTube:

pancernik_tv

Koniecznie odwiedźcie ich stronę i dajcie znać co Wam się spodobało ;)

6 komentarzy:

  1. Niedawno kupiłam sobie telefon, Smartwatch oraz słuchawki, więc na razie nie kupię nowych, ale dobrze wiedzieć, że takie miejsce istnieje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno ktoś skorzysta z tych informacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jako wielki fan elektroniki i gadżeciarz sprzętów rtv/ agd to oczywiście klikne i sprawdzę asortyment ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam wcześniej o tym sklepie. Chętnie zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kilka razy słyszałam o Pancerniku, ale jeszcze nic w tym sklepie nie zamawiałam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nic nie wybieram. Mam ludzi od tego 😉
    A tak na poważnie takimi tematami mąż się zajmuje i ja się nie wtrącam. A nawet nie znam i w sumie nie chcę znać 😋

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.