Menu

31 sierpnia 2021

Sklep internetowy z męskimi dodatkami

Sklep internetowy z męskimi dodatkami

Hej! Wspominałam już kiedyś na blogu o sklepie internetowym Trendhim, pokazywałam wtedy jeden z dostępnych tam modeli portfeli, link do wpisu tutaj

Kolejne zakupowe wyzwanie... bo jak trafić w męski gust? 

Wybór padł na czarny skórzany pasek ze złotą klamrą. Decyzja podjęta w myśl zasady "wybiorę podobny do tego co nosi, więc chyba będzie nosił". Oczywiście wybór przedyskutowany z pomocą moich kolegów. Sklep daje możliwość wyboru ze względu na długość, oraz jest informacja jak w razie potrzeby pasek skrócić.

Shop online for men with belt and bracelet

Moja dalsza część wyboru to rozkminy: "Co mu wybrać? Zegarek? Już ma. Bransoletka? Nigdy nie widziałam żeby nosił". Na co Sergej odpowiedział: "Wybierz mu w kolorze złota to zacznie nosić". Jak podpowiedział tak postąpiłam i do koszyka trafiła łańcuszkowa bransoletka w złotym tonie. Zaletą sklepu jest to, że do bransoletki dołączona jest saszetka, dzięki czemu można ją przechowywać. Dobrze że rok temu uczyłam go słowa bransoletka, teraz przynajmniej jak otworzy podarunek będzie wiedział co dostał😁.

Sklep internetowy z męskimi dodatkami

Ponadto sklep oferuje możliwość wykonania osobistego grwaweru zarówno na bransoletkach jak i paskach. Oraz przygotowania zamówienia w opakowaniu prezentowym.

Sklep dba o klientów, i jest możliwość zwrotu towaru przez okres aż 365 dni. Oraz solidnie pakuje w kartonowe pudełko, oznakowane logiem firmy, do mnie po raz kolejny zamówienie dotarło w całości. Przy każdym produkcie jest również informacja, z czego został wykonany.

Często kupujecie komuś prezenty przez internet? 

8 komentarzy:

  1. Z pewnością każde pan znajdzie coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przyda mi się chyba... chociaż... po namysle.. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój P nie nosi bransoletek, nawet w złocie :P Za to zegarki wszelkiej maści ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezenty bardzo często kupuję przez internet. Jadnak jeszcze nigdy nie korzystałam z opcji grawerunku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, ze o tym mówisz. Czasem ciężko znaleźć sklep z ciekawymi dodatkami dla mężczyzn.

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.