Menu

27 maja 2021

Skarby Polesia, szampon wzmacniający włosy z czarną rzepą

Skarby Polesia, szampon wzmacniający włosy z czarną rzepą

Co obiecuje producent? W Polsce na terenach Polesia jest ponad sto gatunków ziół. Skład tego szamponu został wybrany przez Zielarza Oleksandra. Wybrał te, które najlepiej odpowiadają potrzebom współczesnej codziennej pielęgnacji włosów i skóry głowy. Szampon wzmacniający z czarną rzepą jest oparty na bogatej tradycji zielarskiej, wolny od szkodliwych konserwantów (bez parabenów) i podrażniających detergentów (bez SLS). Szampon ten odczuwalnie wzmacnia włosy oraz zmniejsza ich tendencję do wypadania. Nadaje się do codziennej pielęgnacji włosów osłabionych, zniszczonych i wypadających. Ma za zadanie głęboko odżywić, wzmocnić strukturę włosa i pobudzić porost nowych włosów. Łagodna formuła szamponu oparta o naturalny ekstrakt z czarnej rzepy, nie powoduje podrażnień. Szampon może być z powodzeniem stosowany przez osoby z problemową, wymagająca skórą głowy.

Skład: Aqua, Amonium Lauryl Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Decyl Glucoside, Propylene Glycol, Lauryl Glucoside, PEG-150 Distearate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Polyquaternium-7, Raphanus Sativus Extract, Panthenol, Lactic Acid, Tetrasodium EDTA, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Benzoic Acid, Parfum.

Opinia: Moje pierwsze kroki pielęgnacyjne to były szampony na bazie czarnej rzepy. Dziś mały powrót do przeszłości, ale z nową marką.

Moje włosy są obecnie w zadowalającej kondycji. Nie puszą się, ani nie są sianowate w dotyku. Kolor też dobrze się utrzymuje. Na co dzień nie wypadają w takich ilościach jak w przeszłości, czasem zdarza się im jeszcze epizod garści pasm pod prysznicem czy na ręce, ale nie jest to ciągłe.

Od szamponu oczekiwałam, że pomoże utrzymać mi ten stan. Spełnił moje oczekiwania. Włosy po jego użyciu są przyjemnie miłe w dotyku. Trzeba tylko uważać, bo słabo się pieni i zdażyło mi się nie domyć włosów. Najczęściej używam go dwa razy podczas jednej kąpieli, i wtedy mam dokładnie domyte włosy, również po intensywnym treningu. 

Opakowanie mieści 250ml produktu, dostępny jest jeden wariant pojemności. 

Skarby Polesia, szampon wzmacniający włosy z czarną rzepą możecie zamówić w sklepie internetowym India.

Stosowałyście już ten szampon? Dajcie znać w komentarzach :)

7 komentarzy:

  1. Bardzo lubię szampony z czarną rzepą. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię szampony z czarną rzepą. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że pierwszy raz go widzę

    OdpowiedzUsuń
  4. A jak z rozczesywaniem po umyciu? Włosy się plączą czy w miarę łatwo można je rozczesać?

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam szampony z czarną rzepą z dzieciństwa, zawsze mówiono mi, że wzmacniają włosy i chyba coś w tm jest, bo do dziś stosuje się ten składnik na wzmocnienie włosa :) Wieki nie miałam i z przyjemnością spróbuję, tym bardziej że kończy się mój obecny szampon - również wzmacniający :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam szamponów z czarną rzepa, ale o tej marce słyszę po raz pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię szampon z czarną rzepą od Ziaji - pomógł mi wyleczyć sie z łupieżu :) O tym nie słyszałam ale też będę go mieć na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.