Menu

25 maja 2021

Butelka filtrująca wodę CITY firmy AQUAPHOR

 Butelka filtrująca wodę CITY firmy AQUAPHOR

Na czym polega fenomen butelek filtrujących? Butelki te są wyposażone w filtr, który usuwa chlor, metale ciężkie, alergeny, poprawia smak i zapach wody. Model butelki firmy Aquaphor został zaprojektowany tak, aby miał uniwersalną pojemność 0.5l, która zapewnia optymalną ilość płynu na kilka godzin, nie dokładając przy tym dodatkowego ciężaru. Butelka jest lekka, można ją mieć zawsze pod ręką. 

„Przykuwający wzrok atrakcyjny design butelki sprawia, że można z niej korzystać w dowolnych okolicznościach – zarówno podczas uprawiania sportu, jak i spaceru po mieście, w szkole, w biurze czy w samolocie." Tak przedstawia ją producent. Czy słusznie? Myślę że tak. Niebieski to mój ulubiony kolor, więc już ma plusa. Do tego dostępne są jeszcze modele w kolorze limonki, fuksji, i szara.

Dlaczego akurat teraz stały się tak popularne? Głównie ze względu na rosnącą świadomość wśród konsumentów. Jeden filtr producenta zastępuje konieczność zakupu 300 plastikowych butelek o pojemności 0,5l. Do tego producent zrezygnował z użycia plastiku do jej wyprodukowania. Jest ona wykonana z szkła Tritan, to współczesnej generacji szkło organiczne. Dzięki temu jest łatwa do mycia i lekka. 

Żeby smak był przyjemniejszy, dodaję do wody plasterek cytryny i odrobinę mięty. Do zwykłej przegotowanej kranówki dawałam na szklankę plasterek cytryny i niewiele to zmieniało smak. Natomiast na całą tą butelkę wystarczy jeden plasterek cytryny, a smak dalej jest wyrazisty. To samo z tabletkami musującymi, jedna tabletka na butelkę. To zasługa filtra, że woda nie ma już tego posmaku kamienia z czajnika. 

Nie miałam sytuacji, żeby coś przeciekało.

Nie mam puki co zastrzeżeń. Jest to moja druga butelka tego typu.


Produkt ten poznałam dzięki portalowi Uroda i Zdrowie, nastomiast producent to Aquaphor.

Znacie tą markę? Miałyście styczność z tego typu produktem? Dajcie znać w komentarzach :)

4 komentarze:

  1. Mam swoją butelkę filtrującą i gorąco polecam jej zakup każdemu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zadowolona z takich butelek. Teraz piję więcej wody

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooo dobrze wiedzieć o takim cudeńku :)

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.