Menu

22 maja 2021

Cannaby olejek life 15%

Cannaby olejek life 15%

Ostatnio wspominałam o olejku Life 20%. Teraz czas na olejek 15% z tej samej linii life. 

Fenomen olejków Cannaby polega na wsparciu nas od wewnątrz. Wspomniane olejki zawierają pełne spektrum drogocennych związków takich jak naturalnie występujące kannabinoidy, flawonoidy i chlorofil. Nie zawierają sztucznych dodatków i syntetycznych kannabinoidów. Każdy olejek posiada pełne wyniki badań laboratoryjnych. 

O co chodzi z "full scectrum" i dlaczego jest tak wyróżniane? W olejku CBD, wytwarzanym z konopi włóknistych, oprócz samego CBD (kannabidiolu) występuje także szereg innych substancji, które razem dają efekt pełnego spektrum działania preparatu. Są to: kannabinoidy (CBDA, CBG, CBN), terpeny i flawonoidy. To właśnie ta kombinacja wzmacnia działanie produktów z CBD, dając tzw. efekt synergii. Innymi słowy, kannabinoidy, flawonoidy i terpeny stają się bardziej aktywne, kiedy występują razem. Decyduje to o przewadze olejków CBD z pełnym spektrum nad izolatami samego CBD.

Jakie dla mnie jako odbiorcy ma dać pozytywne efekty? Cele jakie może odbiorca osiągnąć stosując tego typu produkt to poprawa jakości snu, a co za tym idzie lepsza wydajność i koncentracja. Co następnie przekłada się na lepsze wyniki w życiu prywatnym i zawodowym. Wewnętrzny spokój pomaga w relacjach międzyludzkich. 


Olejek Cannaby life 15% stosowałam od 23 kwietnia 2021 roku do 9 maja 2021 i zauważyłam takie efekty jak:

  • Wytrzymałość w kryzysowych sytuacjach - gdy nasi rodacy wystawili do wiatru i w dzień wyjazdu do pracy przestali odbierać telefony, zamiast się denerwować debilami, usiadłam i prowadziłam rozmowy z kolejnymi klientami na ich miejsce. Ponownie wychwalę olejek ponad leki, bo leki nie rozwiązały żadnego problemu, a jeszcze mnie dobiły. Po lekach to czułam się jakby mi ktoś nałożył na plecy drugie tyle co sama ważę, nie miałam chęci wstawać z łóżka, a do tego zawroty głowy! Dobrze że olejek mi tego nie robi!
  • Nie budzenie się bez powodu w nocy.
  • Zasypiam w hmn... nie wiem ile bo nie przekręcam się już z boku na bok, i nie spoglądam na telefon co chwilę, żeby sprawdzić godzinę. Kładę się, i po jakimś czasie zasypiam. Nie jest to jak z lekami, co po zażyciu kręciło mi się w głowie jakbym za dużo alkoholu wypiła! Także leki otumaniające 0 - olejek 1!
  • Stosowany zewnętrznie na cerę na zaczerwienienia niestety wpływu nie ma, ale przyspiesza gojenie zmian trądzikowych. 
  • Nie mam PMS. Ani tygodnia przed rozdrażnienia, ani pierwszego dnia umierania. Dostaję okresu i dopiero wtedy czuję mokre, dowiaduje się że go dostałam. To dopiero coś.

Minęły prawie dwa tygodnie od zakończenia stosowania. Nie zaobserwowałam nawrotu stanów rozdrażnienia. 

Olejek jest w solidnej małej buteleczce. Pakuję do kosmetyczki na wyjazdy, nie miałam przypadku aby coś pękło albo ciekło w drodze. 

Cannaby olejek life 15% możecie zamówić TUTAJ, a z kodem rabatowym - LEYRAA - macie 15% zniżki!

Na stronie dostępny jest również test, dzięki którym dowiecie się jakie stężenie olejku jest dla was odpowiednie. Zawsze też możecie napisać do obsługi, udzielą odpowiedzi na wszystkie nurtujące pytania.

7 komentarzy:

  1. Great post my blogger friends. Have a nice day . Dilek ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz bardziej te olejki są popularne, ale już mają tyle różnych nazw, że trochę się gubię. Będę go miała na uwadze :) Zwłaszcza, że rany po trądziku bardzo wolno mi się goją, a to nie jest przyjemne. Ciekawa jestem jak bardzo skuteczne to będzie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę coś takiego. Mocno mnie zaciekawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dłuższego czasu zastanawiam się nad kupnem takiego olejku cbd. Mam ostatnio spore problemy ze snem i przydałaby mi się jakaś pomoc. Chyba najwyższa pora sięgnąć po taki produkt. Oby pomógł ;)

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.