Menu

06 maja 2020

Czarny żakiet, biała lekko prześwitująca koszulka z kieszonką, jeansy 7/8 z dziurami, adidas superstar hologram

Czarny żakiet, biała lekko prześwitująca koszulka z kieszonką, jeansy 7/8 z dziurami, adidas superstar hologram

To już ostatni outfit, z pożegnania Adidas superstar hologram.  Właściwie, to był tego dnia pierwszy set. Przy obróbce materiałów robiłam wszystko od tyłu. 
Nigdy nie sądziłam, że żakiet damski potrafi być tak funkcjonalny. Dzięki taliowanemu krojowi, i kieszeniom mieszczącym podstawowe rzeczy, takie jak chociażby portfel i klucze, stanowi dzięki temu świetnego "przyjaciela" na wyjście na imprezę czy na co dzień.
Spodnie Jeansy 7/8 to stary z przed 3 czy 4 lat model... i nie rozstaje się z nim, ze względu na rozmiar. Są dla mnie lepszą miarą niż meter. Ponieważ jeszcze kilka lat temu, jak popełniłam błąd, i wybrałam niewłaściwą trenerkę do pomocy, dupsko i uda mi się rozrosło do rozmiarów naturalnych... przez to nie byłam w stanie dociągnąć nawet do połowy tych spodni! Gdy dziś znów mogę bez problemu założyć te spodnie, jest to dowód że suplementacja i Pole Dance wykonało właściwą pracę. Nie tylko czuję się ze sobą dobrze, ale też mam rozmiar na jaki pracuję. 
Natomiast koszulka... ktoś wie jak fachowo nazywają się te prześwitujące bluzki? Bo całkowicie prześwitująca to ona nie jest, są modele bardziej szklane, ale zwykła też nie jest🤔.

Czarny żakiet, biała lekko prześwitująca koszulka z kieszonką, jeansy 7/8 z dziurami, adidas superstar hologram
Czarny żakiet, biała lekko prześwitująca koszulka z kieszonką, jeansy 7/8 z dziurami, adidas superstar hologram
Czarny żakiet, biała lekko prześwitująca koszulka z kieszonką, jeansy 7/8 z dziurami, adidas superstar hologram



Makijaż wykonany przy użyciu:


11 komentarzy:

  1. Wygodnie i na luzie. Lubię takie stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam spodnie tej długości. Świetna stylizacja. Uwielbiam takie na codzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna stylizacja - na luzie, acz ciekawie :) żakiet pasuje tutaj idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żakiet faktycznie świetny na różne okazje a kieszenie też doceniam :). Gratuluję osiągnięcia wymarzonego rozmiaru :). Nie mam pojęcia jak nazywają się prześwitujące bluzki ale te jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żakiet jest świetny na wszystkie okazje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie wyglądasz 😍
    Świetny jest ten żakiet- w życiu bym nie pomyślała że będzie tak świetnie wyglądał w takiej stylówce-brawa za pomysłowość 👏😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi! Cool and comfortable outfit.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe są te dżinsy! Totalnie mój styl. Pozdrawiam serdecznie, Ola

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.