Menu

04 maja 2020

Bejsbolówka damska granatowa, biała bokserka z siateczką body, jeansowe szorty z poszarpanymi nogawkami, czerwone trampki

Bejsbolówka damska granatowa, biała bokserka z siateczką body, jeansowe szorty z poszarpanymi nogawkami, czerwone trampki

Jak dobieracie kolory przy tworzeniu outfit'ów? Ja mam zawsze problem z doborem butów. Nakupię odważnych i pstrokatych kolorów, a potem wszyscy mnie rozpoznają z daleka (albo są dalekowidzami tylko się nie przyznają)😳. 
Tym razem kierowałam się myślą - skoro na bluzie są czerwone i białe paski i naszywki z tym kolorem - to nie może być źle powtórzyć to na butach. Że biały i granatowy jest bezpieczny to już wcześniej wiedziałam.
Przy okazji, zauważyliście że zawsze jak się kogoś spytacie w kwestii ubioru, to zawsze będzie kierować się takimi kryteriami, żeby was do siebie upodobnić? 
Pspapsi po ujrzeniu moich starych zdjęć stwierdziła żebym wróciła do brązu, a sama jest szatynką.
Jak spytałam się kolesia z którym miałam iść na imprezę w co się ubrać, to stwierdził "jakieś białe buty i bluzkę". Nie byłam specjalnie zaskoczona, jak na miejscu okazało się że ubrał białe buty, i białą koszulkę. Dobrze że nie posłuchałam bo jeszcze by nas wzieli za bliźnięta🤣.

Bejsbolówka damska granatowa, biała bokserka z siateczką body, jeansowe szorty z poszarpanymi nogawkami, czerwone trampki
Bejsbolówka damska granatowa, biała bokserka z siateczką body, jeansowe szorty z poszarpanymi nogawkami, czerwone trampki
Bejsbolówka damska granatowa, biała bokserka z siateczką body, jeansowe szorty z poszarpanymi nogawkami, czerwone trampki
Bejsbolówka damska granatowa, biała bokserka z siateczką body, jeansowe szorty z poszarpanymi nogawkami, czerwone trampki


Makijaż wykonany przy użyciu:

17 komentarzy:

  1. Kochana Ty to masz nosa do tych stylizacji. Jak zawsze super. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę lat już w tym temacie jestem ;) Zaczynałam od zera nie ukrywam :)

      Usuń
  2. Nice look dear, I love the jacket

    OdpowiedzUsuń
  3. Wonderful photos! Nice look!    

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice outfits 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. A wiesz co -nigdy się niespecjalnie sie nie zastanawiałam nad tym jak dobieram te kolory 😁
    Ot samo mi to wychodzi, jakoś 😁
    Świetnie wygląda 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja! Też mam ten problem z butami 🙈 żółte Converse to mój znak rozpoznawczy. W tym roku wahałam się czy nie kupić czerwonych, ale ostatecznie zdecydowałam się na klasyczne czarne:) pozdrawiam serdecznie, Ola

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlatego zawsze kupuje "neutralne" :D mam wtedy pewność, że do wszystkiego będą pasować :) bluzy tego typu bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam sobie stanik sportowy ostatnio ti tez ma siateczkę. :) Tak mi sie skojarzyło. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś miałam problem z doborem kolorów. Kupowałam coś pstrokatego, a potem nie miałam tego z czym połączyć. Na szczęście z tego wyrosłam i teraz stawiam na klasyczne, basicowe ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam bejsbolówki i czerwone trampki. Wyglądasz super! Osobiście jak nie jestem pewna co do kolorystyki ubioru to stawiam na czerń, klasyka nigdy mnie nie zawiodła zwłaszcza jeżeli chodzi o buty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh so cute style nice jacket
    xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie bejsbolowe kurtki bardzo mi sie podobaja

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.