Menu

30 maja 2020

DIY grafitowa postrzępiona spódnica z ćwiekami, koszula w czerwoną kratkę, trampki vansy

DIY grafitowa postrzępiona spódnica z ćwiekami, koszula w czerwoną kratkę, trampki vansy

Spódnicę zwęziłam z pomocą babci-krawcowej-zastępczej. To normalne, że wcześniej czy później ciuch się poplami tak, że żaden proszek tego nie spierze. Miałam jednak nadzieję że plama się spierze. No nie. Ale skoro już było o nią tyle zachodu, to szkoda w połowie drogi towar wyrzucać do kosza...


Do naprawy spódnicy użyłam:
Z resztą wystarczy obejrzeć. Wszystkie DIY Video na moim kanale zawierają napisy w polskim języku. Więc nawet jak genetyka się nie postarała, albo jedziesz jako pasażer autobusu, czy zasypiasz z nudów na wykładzie, i tak wszystko co potrzeba dowiesz się bez konieczności odpalania dźwięku :)
Bałam się przyszywania tych ćwieków w okolicach bioder... jednak treningi Pole Dance i suplementacja zrobiły robotę. Dziś mając w biodrach tylko (!!!) 90cm przy 160cm wzrostu, taki krój, odcień i ozdoby, nie powodują u mnie efektu wyglądu baleronu w skarpetce. Dalej mogę cieszyć się wolnością i lekkością płaskich butów, w tym przypadku vans old skool lite.


DIY grafitowa postrzępiona spódnica z ćwiekami, koszula w czerwoną kratkę, trampki vansy
DIY grafitowa postrzępiona spódnica z ćwiekami, koszula w czerwoną kratkę, trampki vansy
DIY grafitowa postrzępiona spódnica z ćwiekami, koszula w czerwoną kratkę, trampki vansy
DIY grafitowa postrzępiona spódnica z ćwiekami, koszula w czerwoną kratkę, trampki vansy



Koszula w czerwoną kratę
Podobna jeansowa spódnica czarna
Buty - vans old skool lite

Makijaż wykonany przy użyciu:
Paletka cieni - MUR Slogan Range Makeup Geek
Kredka - Miss Sporty 1 magic (recenzja wkrótce)
Cień - Kiki Kosmetyki (recenzja wkrótce)
Bronzer - PUPA Ready 4 Selfie paleta 001
Tusz do rzęs - Avon, Mark Big & Phenomenal Mascara
Podkład - Mary Kay Matujący podkład w płynie Ivory 5
Rozświetlacz - MUR I Heart Makeup Blushing Hearts Blusher 
Szminka - Maybelline Color Sensational Vivids, Shocking Coral 910





18 komentarzy:

  1. Świetnie wygląda ta spódnica. Duzo lepsza niż oryginał :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, spódniczka po przemianie prezentuje się cudownie! Zawsze doceniam tego typu DIY, bo sama je uwielbiam i wiem ile serca jest wkładane w takie przemiany. Tydzień temu kupiłam sobie nowe farbki do tkanin i jutro biorę się za malowanie na jeansach. <3 Piszesz, że testowałaś różne firmy z barwnikami. Jakiej firmy czarne barwniki są twoim zdaniem najlepsze? Sama nigdy nie farbowałam, a mam sporo wyblakłych rzeczy czekających na ratunek. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ❤️
      Jak farbowałam body barwnikiem tym z motylem na opakowaniu na czarno, to też wyszło grafitowe. Musiałam wyciąć metkę bo gryzła, ale jest bardzo rozciągliwe, więc elastanu musi być sporo. Natomiast tam gdzie są majtki, i taka wkładka materiałowa, to wyszła ta wkładka kruczoczarna :O
      Kupiłam też kiedyś w szmateksie koszulkę i miała wyblakły kołnierz, też nie ma metki i kolor wcale nie chwycił. Mimo że cała koszulka jest czarna.
      Szwy zawsze zostawały jasne. Ciągle zapominam spytać o to babci krawcowej czy może właśnie szwy są tymi sztucznymi materiałami, o których każdy producent pisze że nie pofarbują się.
      Testowałam też różne patenty z neta, zostawić na noc w wodzie z barwnikiem, dodać octu, dodać więcej soli, mniej soli, w pralce. Nic to nie zrobiło różnicy.

      Usuń
  3. great look dear, I love the skirt

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyszła ta spódniczka, lubię ubrania z takimi świecidełkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super przerobiłaś tą spódnice 😍
    Pomysł połączenia jej z tą koszulą i trampki to strzał w dziesiątkę - idealnie do siebie pasują 😍
    Bardzo ładnie wyglądasz 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się połączenie tej koszuli z taką spódnicą :D
    Stylizacja fajnie się prezentuje :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł z tą spódnicą. Wygląda bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
  8. You look so stunning!
    I like your skirt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda bardzo fajnie, jak nowa dopiero co z wieszaka sciągnięta. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś bardzo lubilam takie spódnice

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wyszła :) Ale bardziej podoba mi się koszula. Mam słabość do kraty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna spódniczka :) Uwielbiam koszule w kratę :)
    Wyglądasz bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super!! Świetnie to wyszło 😁 zdecydowanie mój klimat

    OdpowiedzUsuń
  14. Spódnica niczym nie przypomina, że to własne DIY, jest jak prosto z wieszaka sklepowego. Mega mi się podoba efekt, masz talent do tworzenia coś z niczego. :):*

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyszło super :)) jestem pod wrażeniem pomysłowości.

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.