Menu

06 kwietnia 2020

Dove Antyperspirant w aerozolu Woman Invisible Care

Antyperspirant w aerozolu Woman Invisible Care

Co obiecuje producent? Testowany na 100 kolorach, antyperspirant Dove Woman Invisible Care chroni Twoją skórę przed podrażnieniami, a ubrania przed przebarwieniami.

Skład: Butane, Isobutane, Propane, Cyclopentasiloxane, PPG-14 Butyl Ether, Aluminium Chlorohydrate, Parfum, Disteardimonium Hectorite, Octyldodecanol, BHT, Helianthus Annuus Seed Oil, Propylene Carbonate, Dimethiconol, Tocopheryl Acetate, Benzyl Alcohol, Benzyl Benzoate, Citronellol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool

Opinia: Całkiem w porządku, nie mam mu nic poważnego do zarzucenia. 
Zapach ma ledwo wyczuwalny. Po ściągnięciu zabezpieczenia atomizera delikatnie go czuć. Przypomina mi mieszankę kwiatów i czegoś chemicznego. Po aplikacji go na skórę, nie czuję go już.
Ubrań nie brudzi. Co bardzo mi na tym zależało, bo denerwują mnie żółte podkowy na białych ciuchach.
Obecnie nie mam problemów z nadpotliwością, więc nie stosuję go nałogowo. Jedynie sporadycznie, gdy wychodzę i mam dużą ilość warstw ubrań.
Czasem powodował chwilę po użyciu uczucie mokrych pach. Dziwne zjawisko, jak chciałam je wytrzeć chusteczką, to nic na niej nie zostawało, jakby czysta dalej była. Po kilku minutach, to uczucie samo znikało.
Nie testowałam go czy działa przez 48h - bo nie miałam takiej potrzeby🤣.
Pojemność 150ml i jest zaskakująco lekki. Można go spakować i zabrać w drogę.

Dove Antyperspirant w aerozolu Woman Invisible Care możecie zamówić TUTAJ.

12 komentarzy:

  1. I like dove deodorants, my favorite is roll on, with classic parfum

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi! I usually like Dove products. Thanks for sharing.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie się żadne antyperspiranty nie sprawdzają...
    Tak więc i ten sobie odpuszczę...
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię antyperspiranty tej marki i ten również znam. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja je lubie :) I ten mialam kiedys :) Teraz mam ogorkowy

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię antyperspiranty z Dove :) Ten ma piękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie odstawiłam psikacze na rzecz kulek bo mi ubrania farbowały. Ten wydaje się ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię Dove w takim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Od czasu do czasu, zdarza mi się sięgać po dezodoranty lub antyperspiranty Dove i bardzo je lubię :) Tego wariantu jeszcze nie miałam, ale ciekawi mnie jego zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, ze ludzie ot tak sobie nie testuja, czy antyperspirant wytrzyma te 48 h

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.