Menu

29 kwietnia 2020

Przepisy Babci Agafii, Szampon na bazie korzenia mydlnicy do włosów suchych i farbowanych "Zsiadłe mleko"

Przepisy Babci Agafii, Szampon na bazie korzenia mydlnicy do włosów suchych i farbowanych "Zsiadłe mleko"

Co obiecuje producent? Szampon na bazie mydlnicy lekarskiej z dodatkiem zsiadłego mleka, które ma doskonały wpływ na stan i wygląd włosów. Polecany jest szczególnie do codziennej pielęgnacji włosów suchych i farbowanych. Szampon doskonale regeneruje włosy suche, poddawane zabiegom stylizacyjnym z użyciem wysokich temperatur czy też środków chemicznych, takich jak farby. Nasyca włosy składnikami odżywczymi, wzmacnia ich strukturę. Włosy stają się bardziej elastycznie, wytrzymałe i mają naturalny blask.  

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamide DEA, Cocamidopropyl Betaine, Saponaria Officinalis Root Extract*, Hydrolyzed Milk Protein, Styrene/Acrylates Copolymer, Coco-Glucoside, Polyquaternium-7, Citric Acid, Parfum, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, CI 15985, CI 19140, CI 42090, CI 14720.

Opinia: Pierwsze wrażenie sprawia bardzo dobre. Niewielka ilość, coś jak ziarnko grochu wystarczyło, na umycie moich włosów już dobrze za zapięcie stanika długich. Dobrze domył włosy. 
Włosy po jego użyciu były łatwe w układaniu i przyjemne w dotyku.
Zapach przypomina mi raczej migdał. Dość intensywny, odczuwam go jeszcze po nałożeniu.
Połysk widoczny na moich ostatnich nagraniach i zdjęciach to zasługa również tego szamponu. Nie zmieniałam masek i odżywek, a połysk był intensywniejszy.
Włosy wymagają po jego użyciu ponownie mycia po drugim dniu. Trochę słabo. Przywykłam do mycia włosów co trzeci dzień.
Na kolor farbowanych włosów dziś już wiem, że żaden nawet najlepszy szampon nie zatrzyma na siłę koloru. Kolory takie jak gdy zimą farbowałam się na różowo, one takie są że szybko się wypłukują. Zwykłe kolory takie jak blond i czerń nie zaobserwowałam szybszego wypłukiwania koloru, czy pojawienia się brzydkiego odcienia. 


Szampon Przepisy Babci Agafii na bazie korzenia mydlnicy do włosów suchych i farbowanych "Zsiadłe mleko" możecie zamówić TUTAJ.

14 komentarzy:

  1. Całej serii kosmetyków Babuszki Agafii stosowałam czarne mydło 37 ziół i bardzo je lubię, więc chcę testować także inne kosmetyki tej marki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go :) Dobrze oczyszczał włosy. U mnie było konieczne nałożenie maski lub odżywki, bo nie mogłam po umyciu nim rozczesać włosów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię niektóre rodzaje szamponów tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam tego szamponu ,ale to się chyba zmieni - zapach musi być boski no i ochrona włosów farbowanych 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Duzo na blogach widze o tej firmie ale nic nidgy nie maialm

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nigdy nic nie miałam tej marki. Chętnie przetestowalabym och szampon ale mam jeszcze tyle szamponów w szafce ze musze najpierw je troche zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam, że te kosmetyki sa naprawde dobre.

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam same dobre opinie o ten firmie, ale podobno łatwo trafić na podróbki. Sama jeszcze nie testowałam, ale muszę koniecznie nadrobić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Używałam kiedyś szamponu tej firmy, ale o ile się nie mylę miałam wzmacniający :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na początku miałam obawy co do tych kosmetyków, ale wzięłam na próbę i jestem bardzo zadowolona. Szczególnie z aktywatora wzrostu!

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.