Menu

23 listopada 2019

Czy jest opcja zamówienia sushi na wynos?

Czy jest opcja zamówienia sushi na wynos?

Dzień dobry. Dzisiejszy wpis będzie poświęcony Sushi w Gdańsku. Samej potrawy chyba nie trzeba nikomu przedstawiać. Dla niewtajemniczonych, na początek krótka charakterystyka. Sushi to chyba najbardziej rozpoznawalna, japońska potrawa. Złożona jest ona z gotowanego ryżu zaprawionego octem ryżowym. Do tego dodawane są najróżniejsze dodatki w postaci, przeważnie surowych: owoców morza, wodorostów nori, kawałków ryb, warzyw, grzybów, a także omletu japońskiego. 

Czy jest opcja zamówienia sushi na wynos?

Z tego co pamiętam to jadłam chyba wersję z tofu i  ziarna sezamowego, tak coś obsługa wspominała. Ze względu na krótki termin przydatności do spożycia, danie jest przygotowywane po dokonaniu zamówienia, celem spożycia od razu.

Sushi na dowóz to wygodne rozwiązanie podczas pobytu w mieście. Musi ono być wykonane dopiero po złożeniu zamówienia, więc nie musimy się martwić, że otrzymamy do jedzenia coś nieświeżego (ci co mieli praktyki w hotelu jak ja, coś na ten temat wiedzą, widzieli na własne oczy jak to się odbywa...). Dowóz w mieście też jest przeważnie krótki, około godziny. Gdańsk nie jest zbyt wielki, nie ma o czym mówić w porównaniu do miast gigantów typu Warszawa, Wrocław, więc czas oczekiwania też nie powinien być przez to wydłużany.

Lubicie sushi? Często zamawiacie coś na dowóz? Dajcie znać w komentarzach :)

5 komentarzy:

  1. Loved this post 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie jadłam sushi. Coś nie mogę się przekonać, by zaryzykować. Podobnie jak np. z krewetkami, ślimakami czy ośmiorniczkami. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jadlam sushi raz i niezbyt mi smakowalo

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze chciałam spróbować sushi ale jakoś nie miałam okazji. W moim miasteczku na wynos tego nie dostanę,ba nawet w lokalach nie widziałam. Jedynie pakowane w marketach gotowce ale to ponoć średnio dobre :). Musze kiedyś na wyjeździe dorwać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdańsk wcale nie jest taki mały. niektóre knajpki mają czas dostawy około godziny czy więcej. Ja bardzo lubię sushi i dość często zamawiam ale z odbiorem osobistym. jest dużo szybciej o ile mieszkasz niedaleko ;) a Bunny Handroll dobrze znam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.