Menu

04 lutego 2021

Schwarzkopf Schauma, Nature Moments, Hair Smoothie, szampon do włosów Jagody acai, mleko migdałowe i owies

Schwarzkopf Schauma, Nature Moments, Hair Smoothie, Szampon do włosów `Jagody acai, mleko migdałowe i owies

Co obiecuje producent? Szampon odżywczy Schwarzkopf Schauma z linii Nature moments Hair smoothie 'Jagody acai, mleko migdałowe i owies', Zawiera esencje w 100% pochodzenia naturalnego. Intensywnie odżywia suche oraz bardzo suche włosy.

Skład: Aqua (Water, Eau), Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Euterpe Oleracea Fruit Extract, Avena Sativa (Oat) Kernel Extract, Sodium Chloride, Disodium Cocamphodiacetate, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Citric Acid, Sodium Benzoate, Behenamidopropyl Dimethylamine, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Parfum (Fragrance), Glycol Distearate, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Laureth-4,lactic Acid, Hydrogenated Castor Oil, Sodium Hydroxide, Benzyl Alcohol, Propylene Glycol, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Sorbic Acid, Dehydroacetic Acid, CI 60730 (Ext. Violet 2), CI 17200 (Red 33)

Opinia: Fanki szamponów o mocnych zapachach powinny zainteresować się tym produktem. 

Opakowanie szamponu bardzo dobrze się trzyma w dłoni, dużą zaletą opakowania jest to że butelka jest przezroczysta dzięki czemu łatwo kontrolować ilość produktu oraz dobre zamknięcie. 

Zapach jest bardzo przyjemny, jagodowy, komplementy od otoczenia gwarantowane. 

Konsystencja produktu jest idealna - nie leje się przez dłonie ani nie jest za gęsta. Do tego ma lekko lilowe zabarwienie, dzięki czemu nawet w słabym świetle bez problemu zauważymy ile już wylaliśmy na dłoń, i ile jeszcze porcji potrzebujemy. Szampon świetnie rozprowadza się po włosach dobrze się pieniąc. 

Oczyszcza bardzo dobrze włosy, nie płacze ich. Produkt nie obciąża włosów oraz nie powoduje łupieżu. Po zastosowaniu włosy są gładsze, mocniejsze i lśniące. Całkiem dobrze się stylizują. Pozostają świeże i wyjściowe około 2 dni, ale też liczę się z tym że jest okres zimowy i szybsze przetłuszczanie wzmaga suche powietrze i czapki.

Schwarzkopf Schauma, Nature Moments, Hair Smoothie, szampon do włosów Jagody acai, mleko migdałowe i owies możecie zamówić TUTAJ.

17 komentarzy:

  1. Z chęcią wypróbowałabym ten szampon 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. I didn't heard this brand's product...thanks for your sharing...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ajj, zapach jagód musi być obłędny! Dawno nie miałam szamponód tej marki więc z chęcią wypróbuję Twoją propozycję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiać nie jestem fanką tej marki ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tego szamponu, ale może też wypróbuję, skoro jest solidnej jakości. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten jagodowy zapach niezwykle mnie kusi!
    Bardzo lubię produkty tej marki, więc myślę, że się skuszę :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Do mycia oczyszczającego jak znalazł :) Chociaż ostatnio dostałam jakiegoś uczulenia i chyba spróbuję unikać produktów z CB.

    OdpowiedzUsuń
  8. opis zapachu brzmi kusząco, ale w składzie szamponów Schwarzkopf jest składnik, który podrażnia moją skórę :( próbowałam kilku, ale za każdym razem kończyło się szalonym swędzeniem :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Szampony Schwarzkopf to moje ulubione kosmetyki do codziennej pielęgnacji włosów i skóry głowy. Mają obłędne zapachy... :) I fajnie działają, a to najważniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam tego szamponu, ale chętnie go przetestuję :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedyś pewnie wypróbuję ten szampon, bo lubię testować różne kosmetyki do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Interesting post, thanks for your recommendation.
    Hugs.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne opakowanie 😍
    Ja jednak raczej nie skuszę się- przestałam używać drogeryjnych kosmetyków do włosów, zaopatruje się w nie w hurtowniach fryzjerskich (zaraz obok mojej "paznokciowej" mam fryzjerską😊)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. It looks so nice, I'd like to try it!    

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie byłam kiedyś zbyt zadowolona z Schaumy, ale może teraz byłoby inaczej. Kto wie?:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziewczyny, zapach tego szamponu jest obłędny @_@

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.