Dzień dobry. Dzisiejszy wpis będzie poświęcony ponownie pozycjonowaniu. Temat powtarzany do znudzenia, ale bez tego start w pracy jest ciężki. Gdybym wiedziała 5 lat temu, to co wiem dzisiaj, byłabym w zupełnie innym miejscu.
Na początek przypomnienie, w jakim celu pozycjonujemy stronę:
- Bo zależy nam na stałym wzroście sprzedaży – w końcu po to zaczynamy pracę w internecie.
- Bo zależy nam na pozyskaniu nowych klientów – cel to sprawić by klient wybrał Twoją markę.
- Bo zależy nam na stworzeniu rozpoznawalności marki – zbudować prestiż. Utarło się przez lata, że firmy pierwsze w google są lepsze, może to przez nasze lenistwo, że nie sprawdzamy następnych stron? Jakby nie patrzył, tego nie przeskoczymy.
Kto wspiera nowe i już obecne na rynku w tej sprawie firmy? Jedną z takich agencji jest afertweb. Agencja udziela również wsparcia w tematach takich jak:
- wybór słów kluczowych
- audyt SEO
- przygotowanie treści
- link building
- monitorowanie
- raportowanie
- reagowanie na ewentualne zmiany w algorytmach
- reagowanie na działania konkurencji
Pozycjonowanie strony firmy ma na celu zwiększenie jej widoczności w sieci, co bezpośrednio przekłada się na zdobycie większej liczby klientów. Optymalizacja strony, analiza słów kluczowych i budowa linków to tylko niektóre z działań, które pomagają osiągnąć ten cel.
Korzystaliście już z wsparcia tej firmy? Co było dla was "krokiem milowym" w pozycjonowaniu swojego miejsca w sieci? Dajcie znać w komentarzach :)
[POST SPONSOROWANY]
Zupełnie się na tym nie znam.
OdpowiedzUsuńBardzo pożyteczne informacje. 😊
OdpowiedzUsuńSEO to temat, na którym mało się znam :D
OdpowiedzUsuńWarto się zagłębić w temat. Wiele ludzi sobie chwali
OdpowiedzUsuń