Menu

22 stycznia 2020

Pomoc prawna w Wrocławiu - upadłość konsumencka

Dzień dobry. Dzisiejszy wpis będzie dotyczył problemu współczesnych ludzi w kwestii finansowej - upadłość osoby fizycznej. Bankructwo to jedno z doświadczeń życiowych, którego jeśli nie doświadczamy, to jesteśmy szczęśliwi. 
Pomoc prawna w Wrocławiu - upadłość konsumencka
Niestety panujący system gospodarczy w naszym kraju, wymusza na nas podnoszenie swoich cen. Problem zaczyna się, gdy mamy zbyt niskie przychody, a mamy stałe koszta, stałe zobowiązania. Również jak jesteśmy jeszcze niedoświadczeni w danym środowisku - jak ja gdy pierwszy raz poszłam pracować na etat, i zbyt optymistycznie patrzyłam na to środowisko. Byłam zaślepiona "pieniędzmi za godziny" i równocześnie zaciągnęłam przez swoje zaślepnie i niedoświadczenie zbyt dużo zobowiązań - przebywałam w wynajmowanym pokoju, z osobno płatnymi rachunkami, oraz czesne za studia. Finał tej historii idzie się domyślić jaki był, nieciekawy. 
Pomoc prawna w Wrocławiu - upadłość konsumencka

Osoby mieszkające w Wrocławiu mogą szukać wsparcia w kancelarii Ptak & Wspólnicy - którzy również zajmują się prowadzeniem spraw upadłości konsumenckiej. Oczywiście żeby móc złożyć taki wniosek również musimy spełnić szereg wymagań, inaczej sąd nie uzna podania. Po więcej informacji odsyłam na stronę kancelarii.

4 komentarze:

  1. Dla zainteresowanych bardzo pomocny post. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby sie nikomu bankructwo nie przydarzyło...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie musiałam zgłaszać upadłości, ale adwokat od rozwodów był bardzo potrzebny. Nie mogliśmy się z mężem normalnie rozstać.

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.