Menu

14 stycznia 2020

Delikatne i personalizowane pierścionki od getnamenecklace.com

Dzień dobry. Dzisiejszy wpis na pewno ucieszy miłośniczki biżuterii. Będzie ponownie o błyskotkach, ale tym razem w wersji bardziej - "osobistej". Dlaczego? Ponieważ firma udostępnia usługę personalizacji biżuterii. 

Na czym polega fenomen takich działań? Na tym że możesz dobrać elementy biżuterii, zgodnie z własnymi wymaganiami. Mogą to być przykładowo, wykonane imię przy pomocy specjalnych literek, bądź kolor zgodny z Twoimi preferencjami. 

Delikatna biżuteria od getnamenecklace.com

Pierwszą taką dzisiejszą propozycją która zasługuje na uwagę, czyli name rings online. Producent opisuje tą możliwość jako: zbuduj namacalny symbol bliskiej relacji. Trzeba przyznać że ten delikatny i prosty pierścionek pasuje do wszystkich rodzajów strojów, bez ograniczeń wieku i okazji. 
Delikatna biżuteria od getnamenecklace.com
Wydaje się być ten pierścionek jako doskonały wybór na prezent dla ciebie lub innych - w końcu możesz wybrać jakie imię będzie na nim wykonane. 

Kolejna propozycja marki to custom letter rings. Pewnie już się zastanawiacie, co to takiego. Jest to również forma pierścionka personalizowanego, ale tym razem główną rolę odgrywa inicjał.
Delikatna biżuteria od getnamenecklace.com
W ten sposób firma oferuje możliwość noszenia inicjału na palcu dzięki naszemu srebrnemu pierścionkowi z monogramem wykonanym z ręcznie rysowanej czcionki. Możesz wybrać srebrny materiał, a marka wykona dla Ciebie idealny pierścionek. Możesz także wybrać pierścień z 18-karatowego złota / 18-karatowego złota. 
Delikatna biżuteria od getnamenecklace.com

Ponadto firma oferuje umieszczenie inicjałów: pierwsze imię po lewej stronie, inicjał imienia w środku, drugie imię inicjał po prawej stronie.


Jak Wam się podobają te propozycje? Dajcie koniecznie w komentarzach znać, który ze wzorów podoba się Wam najbardziej :) 


Jaką biżuterię nosicie najczęściej? Ja na co dzień wybieram kolczyki, naszyjniki i bransoletki srebrne lub z stali chirurgicznej i najlepiej się w nich czuję :)

20 komentarzy:

  1. Fajnie wyglądają takie pierścionki. Kiedyś miałam jeden z napisem "Love"

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię personalizowaną biżuterię. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierścionki są mega. Ja noszę przede wszystkim obrączkę, a przede wszystkim kolczyki złote ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi! Beautiful jewel. I love all desings.
    I hope you'll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ledne sa :) ja lubie nosić pierścionki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne są te pierścionki :) najbardziej podoba mi się ten drugi od dołu z inicjałem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh so cute rings, nice webstore
    xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne te pierścionki 😍
    Ja nie przepadam za pierścionkami ,wolę kolczyki i zegarki ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  10. Już od dłuższego czasu nie nosze pierścionków, a kiedyś bardzo lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysł ciekawy, znam osoby którym mógłby się taki pierścioneczek spodobać. Ja sama noszę tylko obrączkę i zaręczynowy, ale ten drugi tylko na różne okazje. PO prostu nie lubię pierścionków. Ładne są ale nie wiedzieć czemu przeszkadzają mi, nawet obrączką ciągle się bawię :p

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja noszę pierścionki i kolczyki oraz łańcuszki z zawieszką. A wiosną i latem lubię jeszcze bransoletki:). Wszystko raczej delikatne:).

    OdpowiedzUsuń
  13. Biżuterię kocha każda kobieta. Ja osobiście stawiam na pierścionki srebrne, których mimo, że mam bardzo dużo to i tak kupuje coś nowego :D

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.