Menu

07 października 2024

Neonail hybrydowy lakier do paznokci Night Sky nr 5606-7

Neonail hybrydowy lakier do paznokci Night Sky nr 5606-7

Co obiecuje producent? Jeśli szukasz lakieru hybrydowego, który doda Twojej stylizacji charakteru i wyrazistości, koniecznie wypróbuj Neonail Night Sky. To soczysty, dynamiczny granat, który doskonale prezentuje się na paznokciach, nadając im głębi i elegancji. Ten odcień jest idealny, kiedy chcesz podkreślić swoją indywidualność i wyróżnić się w tłumie – z pewnością nie przemkniesz niezauważona. Perfekcyjnie sprawdzi się zarówno na co dzień, jak i na specjalne okazje, dodając Twojemu wyglądowi nowoczesnego i intrygującego akcentu. Czy odważysz się na intensywny granat, który przyciąga spojrzenia?

Neonail hybrydowy lakier do paznokci Night Sky nr 5606-7

Opinia: Kupiłam równocześnie robiąc zakupy, podczas gdy zamawiałam pastelowe lakiery Neonail.

Konsystencja jest bardzo rzadka, przez co lakier dość mocno rozlewał mi się pod skórki, zwłaszcza przy użyciu cienkiego pędzelka. Musiałam wypracować sobie technikę, polegającą na malowaniu każdego paznokcia osobno i wkładaniu go do lampy na 5 sekund, żeby zminimalizować ten problem. 

Warstwy - konieczne jest nałożenie dwóch umiarkowanych lub trzech cienkich, bo inaczej lakier robi prześwity. Pod tym względem nie jest to najłatwiejszy produkt w użyciu, szczególnie dla osób mniej doświadczonych w robieniu hybryd.

Kolor zgodnie z obietnicą producenta na opakowaniu. Lubię niebieskie paznokcie, więc nie mogłam przejść obok tego lakieru obojętnie.

Trwałość typowa dla hybryd. Do momentu ściągnięcia stylizacji. Nie miałam nigdy problemu z przedwczesnym odpadaniem stylizacji.

Dobry lakier, choć wymaga cierpliwości, umiejętności i precyzji. Zdecydowanie polecam osobom, które są już zaznajomione z hybrydami i potrafią radzić sobie z płynną konsystencją. Moja opinia jest oparta na użytku prywatnym, nie wykonuję usług kosmetycznych dla innych osób.


Neonail hybrydowy lakier do paznokci Night Sky nr 5606-7 możecie zamówić TUTAJ.

5 komentarzy:

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.