Menu

19 kwietnia 2023

Jak zarabiać na blogu i profilach w social mediach? - Link building

Jak zarabiać na blogu i profilach w social mediach? - Link building

Link building, to inaczej Linkowanie. Jest to sposób działań związanych z optymalizacją dla wyszukiwarek internetowych wewnątrz i na zewnątrz strony internetowej. Cel link buildingu to poprawienie pozycji witryny w wyszukiwarkach internetowych, a więc zwiększenie ilości wejść na daną stronę lub linków zwrotnych. 

Firmy są dziś zainteresowane linkowaniem, ponieważ poprawne linki wpływają na zwiększenie odniesień do danej strony internetowej, a więc w efekcie wyższą pozycję w rankingu wyszukiwarek internetowych. Obecnie linkowanie to jeden z najważniejszych elementów mających wpływ na pozycję strony w najpopularniejszej dla nas wyszukiwarce, czyli Google. Linkowanie wykorzystywane jest także jako strategia w kampaniach marketingowych, których celem jest zwiększenie świadomości marki. 

Oferuję na swoim blogu możliwość linkowania, przeznaczyłam na ten cel w bocznym panelu blok „Partnerzy”. Utworzenie linka do strony internetowej to sygnał dla wyszukiwarki, że linkowana strona internetowa jest warta polecenia. Oraz bezpośrednio odbiorcy mogą po kliknięciu w dany link, poznać daną firmę.

Przebieg takiej współpracy może przebiegać bezpośrednio ja-firma, lub z udziałem agencji marketingowej. Po ustaleniu jaki odnośnik do podlinkowania słowa kluczowego mam zamieścić na swoim blogu, oraz na jaki okres, wykonuję ustaloną usługę i rozliczam się fakturowo. Firmy najczęściej decydują się na wykup usługi z góry na rok.

Szczegóły usługi oraz warunki współpracy na tym blogu opisuję w zakładce Link building.


Post jest też autopromocją, fragmentem mojego e-booka. Więcej o prowadzeniu firmy przy użyciu internetu dowiesz się z mojego e-booka Jestem Prywaciarzem. Dostępny w formacie PDF na EmpikFansi i Legimi.

Jestem Prywaciarzem

7 komentarzy:

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.