Menu

08 września 2022

Co warto zwiedzić w Karkonoszach

Kochani!

Czy Wy też tak jak ja, jesteście zakochani w górach, ale nie lubicie po nich chodzić?

Zawsze bardzo lubiłam widoki i klimat jaki tworzą góry, ale nie lubiłam się wspinać wysoko. Dlatego dzisiaj przychodzę do Was z propozycją atrakcji, które nie są równocześnie bezpośrednio związane ze wspinaczką górską. 

www.malajaponia.pl/co-warto-zobaczyc-w-karkonoszach/



Mam nadzieję, że znajdziecie dla siebie inspirację do spędzania czasu w Karkonoszach, a może nawet uda nam się spotkać na jednej z wybranych przez Was atrakcji :)


3 komentarze:

  1. Czasem lubię sobie zrobic przerwę od chodzenia po górach i coś zwiedzam. Jest tego w Karkonoszach mnóstwo wszędzie. ALe wędrówki to jest coś co najbardziej lubię. Co widac po moim blogu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecę mojemu kuznowi bo ja jednak wolę nadmorskie miejscowości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Są to klimaty podróżnicze mojego znajomego, więc pokażę mu Twojego posta.

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.