Menu

09 września 2022

Podziękowania ślubne

Ja co prawda jeszcze nie w tym temacie ;)

Gdy natknęłam się na ten produkt, od razu pomyślałam o Was!

Podziękowania ślubne to ważny element każdego wesela. Dlatego postanowiłam ułatwić Wam poszukiwania :)



Łabędzie kryształowe w pudełku z nadrukiem dla pary na ślub


Zazwyczaj młodzi dziękują gościom za przybycie na ich wesele, oraz rodzicom, chrzestnym i dziadkom za trud włożony w ich wychowanie. 

A Wy z jakimi jeszcze podziękowaniami spotykacie się w Waszym regionie lub kulturze?


4 komentarze:

  1. Za dużo tego wszystkiego ślubnego, tych gadżetów itd. Ale co ja tam wiem, mnie to JUŻ nie dotyczy ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. u nas zawsze dziękuje się rodzicom, świadkom, dziadkom i rodzicom chrzestnym. podziękowania dla gości to raczej drobiazgi w stylu krówki z dedykacją, mini nalewek czy innych tego typu przekąsek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazwyczaj dziękuję się rodzicom, dziadkom i rodzicom chrzestnym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazwyczaj dziękuje się najbliższym - rodzicom, świadkom, dziadkom :)

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.