Menu

11 czerwca 2022

Garnier Mineral Antyperspirant Invisible 48h Anti - Marks Roll - On

Garnier, Mineral Deodorant, Invisible 48h Anti - Marks Roll - On

Co obiecuje producent? Garnier Mineral Deodorant Invisible 48h Anti - Marks Roll - On ma za zadanie zapewnić 48 h nieprzerwanej ochrony przed wilgocią potu i przykrym zapachem. Został stworzony tak, aby jego formuła nowej generacji chroniła czarne, białe, a nawet kolorowe ubrania przed śladami i sztywnieniem. Pozwala skórze oddychać. Zawiera Mineralite - minerał o właściwościach ultra absorbcyjnych. W swoim składzie nie ma alkoholu i parabenów.

Skład: 724790 - Isobutane, Aqua/Water, Aluminium Chlorohydrate, Perfum / Fragrance, Hydroxycitronellal, Phenoxyethanol, Dimethiconol, Limonene, Linalool, Perlite*, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Lauryl Peg-9 Polydimethysiloxyethyl, Hexyl Cinnamal (F.i.l.c161819/2)

Opinia: Kupiłam z myślą, aby używać go wiosną, latem i przed treningiem. Zapach ładny. Jest wydajny i trwały. Idealnie tuszuje zapach potu. Działa cały dzień. Nie podrażnia, nie swędzi po aplikacji, nawet po goleniu.

Nie brudzi ubrań podczas noszenia, ale jednak zostawia białe ślady na nich podczas nieostrożnego ubierania się, trzeba chwilę odczekać po aplikacji, aby nie poplamić ubrania. 

Pod koniec używania, gdy już było go mało co, trochę kulka zaczęła się zacinać. 

Małe opakowanie, idealne na drogę.

Garnier Mineral Antyperspirant Invisible 48h Anti - Marks Roll - On możecie zamówić TUTAJ.

9 komentarzy:

  1. Miałam już okazję go testować i też dobrze się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie nic nie sprawdza się lepiej niż Rexona, ale może sprawdzę tego gagatka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks for your review, I'll waiting for your visite my blog...

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam tego antyperspirantu i na początku byłam z niego bardzo zadowolona, niestety po jakimś czasie przestał być skuteczny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba kiedyś go stosowałam - albo inna podobną wersję, ale chyba nie byłam do końca zadowolona :P

    OdpowiedzUsuń
  6. To zostawianie śladów jest okropnie męczące...

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś miałam, ale przerzuciłam się na inny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że nie brudzi ubrań. To jest bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.