Menu

15 czerwca 2020

DIY łańcuch do spodni lub podwójny naszyjnik 👌

Czarna bandamka na włosach, koszula w niebieską kratkę, łańcuch do spodni DIY, rurki marmurki, vansy

Ukłon dla rock'a! Zadziornemu wyglądowi, piosenek pełnych emocji, energii na koncertach! Ponownie udało mi się zrealizować projekt bez wkładu pieniężnego. Jedyne co było wyzwaniem to siłowanie się z imadłem. I szok przed, pierwszy w historii łańcuch którego nie otworzyłam przy pomocy samych kombinerek!😱 
Bardziej podoba się wam w wersji łańcucha do spodni, czy naszyjnika?🤔
DIY łańcuch do spodni lub podwójny naszyjnik 👌
DIY łańcuch podwójny naszyjnik
DIY łańcuch do spodni lub podwójny naszyjnik

Czarna bandamka
Niebieska koszula w kratkę
Bokserka biała
Buty - vans old skool lite

Makijaż wykonany przy użyciu:
Paletka cieni - MUR Slogan Range Makeup Geek
Tusz do rzęs - Avon, Mark Big & Phenomenal Mascara
Podkład - Mary Kay Matujący podkład w płynie Ivory 5
Rozświetlacz - MUR I Heart Makeup Blushing Hearts Blusher 
Szminka - Avon Color Trend Poppy Love
Utrwalacz makijażu - Freedom Fixing Spray

20 komentarzy:

  1. Nice post 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna Stylizacja 😍
    Bardzo lubię koszule w kratę 😍
    Zdecydowanie bardziej mi się podoba, łańcuszek jako naszyjnik 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba będę musiała zmienić miniaturkę na YT, dla lepszego przykucia uwagi :D🤣

      Usuń
  3. Very cool idea and it´s easy to do it.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz :) koszule w kratę sa ponadczasowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt końcowy genialny! Kiedyś uwielbiałam łańcuchy, ciekawe, czy jeszcze je gdzieś mam! :D ...jak nie to też sobie zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wieki nie nosiłam takiego łańcucha. Ostatnio chyba w gimnazjum, z dziesięć lat temu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie naszyjnik! Przy spodniach to nie mój styl, ale Ty wyglądasz super - tak z pazurem, charakternie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie jest to dodatek w moim stylu (już nie :P ) ja bardzo lubię koszule w kratę we wszystkich wariantach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja myślałam, że takie łańcuchy wyszły z mody! Dobrze, wiedzieć, że wcale tak nie jest :)

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.