Menu

02 stycznia 2021

Golarka do ubrań - sposób jak przedłużyć żywotność odzieży

Golarka do ubrań - sposoby jak przedłużyć żywotność odzieży


Która z Nas ma ciuchy które posiada od X czasu, wiążą się z nimi wspomnienia z wyjątkowych dni, lecz przez stan zużycia, czas się z nimi pożegnać? Chyba każda tak ma! Są sposoby dzięki którym nie musimy po roku wyrzucać wszystkiego... farby aby odnowić kolor, igła i nici, aby zaszyć dziurę, albo golarka do ubrań, aby pozbyć się zmechacenia. O tym małym gadżecie dziś podzielę się swoimi wrażeniami.

Golarka do ubrań - co to właściwie jest? Jak widać ze zdjęcia, urządzenie niewielkich rozmiarów, które może wyczarować z Twoich starych swetrów całkiem świeże ubrania. Urządzenie jest zasilane na baterie typu AA, które są dołączone do golarki, lub są też dostępne do wyboru modele które można ładować. Wykonuje ono 8800 obrotów na minutę, a siatka zabezpieczająca ma otwory o trzech różnych wielkościach. Dzięki temu zbiera zmechacenia o różnej wielkości. Wszystkie zmechacenia są zbierane w specjalnym zbiorniczku, który jest zamykany na zatrzask i wystarczy jedno „klik”, aby urządzenie otworzyć lub zamknąć. 

Golarkę do ubrań możesz zamówić TUTAJ.

Opinia: Bajecznie prosty w użyciu sprzęt - uruchamiasz, przykładasz do tkaniny, wykonujesz koliste ruchy, maszyna już za Ciebie zbiera zmechacenia. Po skończonej pracy otwierasz zbiornik i wyrzucasz zawartość, i ładujesz sprzęt do dalszej pracy. 
Uratowała już nie jeden mój sweter, bluzkę, a nawet spodenki treningowe! Niewielkich rozmiarów z łatwością można schować nawet do szuflady.
Miałam już kilka modeli, średnia żywotność przy intensywnym użytkowaniu zauważyłam to około 2 lata. Ładuje się "do pełna" 8h co pozwala na ogolenie całego sweterka z długimi rękawami.

Po jej użyciu przedmiot znów prezentuje się czysto. Jest znów gładki w dotyku i estetyczny. Pod nosi wartość produktu - maszynka do golenia ubrań może się przydać, kiedy handlujesz używaną odzieżą stacjonarnie lub w internecie.

Pamiętaj, że niektóre ubrania przez swój skład mają tendencję do mechacenia - więc większa częstotliwość golenia, aby utrzymać w nienagannym stanie będzie koniecznością. Ja tak miałam z czarnymi leginsami, mechaciły się podczas prania, jak i używania, ale były wygodne więc do czasu aż zaczęły być za duże, ponawiałam golenie.


Poniżej video jak używać i efekt renowacji leginsów:


I kilka innych przykładowych efektów po użyciu golarki:

Golarka do ubrań - jak przedłużyć żywotność odzieży
Golarka do ubrań - sposoby jak przedłużyć żywotność odzieży
Golarka do ubrań - sposób jak przedłużyć żywotność odzieży

Golarkę do ubrań możesz zamówić TUTAJ.

8 komentarzy:

  1. Nawet nie wiedziałam że coś takiego istnieje, a w sumie dobrze że się dowiedziałam bo to przydatny gadżet 😆☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie korzystałam z takiego urządzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam taką golarkę :D to bardzo przydatny gadżet który warto mieć w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna sprawa, a najlepsze jest to, że golarka dużo nie kosztuje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o takich golarkach, ale sama takiej jeszcze nie kupowałam. Zastanawiam się jednak, czy nie zainwestować w coś takiego. To praktyczna rzecz. Jeszcze raz pomyślności na Nowy Rok! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka golarka to bardzo przydatna rzecz, mam taką tylko, że na baterie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh so interesting darling
    happy new Year 2021
    xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam taka golarkę już od dawna, używam jej nie tylko do ubrań ale tez niektórych koców. Jest to naprawdę przydatne urządzenie.

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.