Menu

20 czerwca 2018

Jaguar Pre Style Ergo Slice 5,5" - Profesjonalne nożyczki fryzjerskie do włosów

Jaguar Pre Style Ergo Slice 5,5" - Profesjonalne nożyczki fryzjerskie do włosów

Co obiecuje producent? Nożyczki do włosów marki Jaguar wykonane ze stali bardzo wysokiej jakości, posiadają ergonomiczny kształt oraz ostrze z mikroszlifem. Nożyczki zakupione w tym celu należy wykorzystywać tylko i wyłącznie do podcinania włosów i nie ciąć nimi nic innego. 

Dane techniczne:
- długość 5,5''-14 cm (bez podpórki na palec)
- ergonomiczna budowa
- profilowane ramiona
- dwie wkładki
- podpórka pod palec
- ostrza z mikroszlifem
- wykończenie satynowe

Opinia: Że moje włosy wymagają teraz podcięcia rozpoznaję po: 
- końcówki włosów wydają się bardzo sztywne, wyraźnie spuszone,
- widzicie gołym okiem rozdwojone końcówki oraz białe kulki, bądź nawet miotełki,
- włosy nagle zaczęły bardziej wypadać, bądź przerzedzają się, albo przetłuszczają, fryzura jest "bez życia", mimo że dalej otaczające czynniki takie jak stres, dieta są takie sameGenetyka włosów bywa taka, że cebulki nie mają siły dźwigać tak dużej ciężkości długiego włosa i dlatego następuje wzmożone wypadanie. Niektóre włosy mają też naturalną skłonność do braku odbijania od nasady i im będą dłuższe, tym trudniej będzie uzyskać jakąkolwiek objętość fryzury.

Ucząc się samemu włosomaniactwa, jeszcze do nie dawna nie wiedziałam jak ważne są odpowiednie, a najlepiej profesjonalne nożyczki. Podcinałam swoje końcówki nożyczkami z zestawu do strzyżenia jakie były dołączone do golarki do włosów (o zgrozo!)Włosy po podcięciu wyglądały przez tydzień dobrze, natomiast później dalej końce przypominały miotełki. Nie, nie proponuj mi iść do fryzjera, mam traumę z dzieciństwa jak fryzjerka obcięła mnie za krótko i cała klasa naśmiewała się "jak masz na imię chłopczyku" niestety dzieciństwo to tylko mowa nienawiści, z empatią nie ma nic wspólnego. 
Postudiowałam w sieci na ten temat i natrafiłam na profesjonalne nożyczki Jaguar, po przeanalizowaniu parametrów dostępnych modeli, znalazłam i swojego wybranka. 

Nożyczki są niesamowicie ostre, dobrze leżą w dłoni, mimo że model który kupiłam miał być przeznaczony dla praworęcznych - to chwyt marketingowy nie dajcie się naciągnąć, jestem leworęczna i super mi się nimi operuje!
Teraz efekt od kilku lat ich stosowania to końcówki stały się gładkie, aktualnie nie mam żadnych rozdwojonych końców, nie mówiąc już o tych koszmarnych, białych kulkach. Wniosek? Lepiej zainwestować w dobre nożyczki. 

Cięcie na mokro czy na sucho? Słyszałam że podcinanie na sucho jest szkodliwe dla włosów. Swoje staram się podcinać na mokro w miarę możliwości. Niestety kiedyś miałam cieniowane przez co jeszcze miejscami mam krótsze pasma, które pozostaje mi ratować na sucho, bo na mokro nie widzę gdzie się rozdwajają, a gdzie jest ok. Nie mniej jednak dużą różnicę zrobił zakup konkretnego jakościowego sprzętu.

Jaguar Pre Style Ergo 5,5" - Profesjonalne nożyczki fryzjerskie do włosów możecie zamówić TUTAJ.

4 komentarze:

  1. Oj tak nożyczki do cięcia muszą być bardzo dobre :) i też słyszałam o tym cięciu na mokro :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U fryzjera najważniejsze nożyczki hehe:) Całe szczęście mnie zawsze obcinano na mokro:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie slyszalam o tym aby podcinać końcówki na mokro.
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.