25 sierpnia

Pędzelek do zdobienia paznokci Avon

(źródło: google.com)

To chyba jeden z niewielu przedmiotów z avon, których żałuje że kupiłam. Gdy skończył mi się czarny lakier do zdobień, byłam zmuszona go użyć.


Działanie: Nie mam nie wiadomo jakich umiejętności do zdobienia paznokci, więc dobry sprzęt to u mnie 80% sukcesu. Lubię robić na paznokciach szachownicę, czy poprzeczne paski. Niestety ten pędzelek się nie sprawdził, kreski wychodziły za grube, do tego włosie rozchodziło się na boki. Jestem za typowym czarnym lakierem do zdobień, takim najtańszym kupiony w małym sklepie kosmetycznym, nie pamiętam marki. Kropek nie robiłam jeszcze, bo nie przepadam za tym motywem.

(źródło: google.com)

Jak go czyszczę?: Na płatek kosmetyczny nalewam niewielką ilość zmywacza do paznokci. Delikatnie dociskam do końcówki, przytrzymuję 10s i gotowe. Pędzelek zmienił trochę kolor, nabrał czarnego barwnika.

Co obiecuje producent?: Stwórz własny niepowtarzalny manikiur dzięki precyzyjnemu pędzelkowi z dwiema końcówkami do zdobienia paznokci. Sposób użycia: użyj metalowej kuleczki do zrobienia kropek a następnie pędzelka do rysowania kresek.
Długość: 12 cm.

PLUSY:
+ Cena, również często na promocji,
+ Łatwy w obsłudze.

MINUSY:
- Kreski wychodzą szerokie,
- nie nadaje się do robienia zygzaków.

Czy kupiłabym ponownie?: nie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bądź ze mną w stałym kontakcie :) Zapisz się na newsletter!

Copyright © 2016 Leyraa Blog , Blogger